Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että itkettää kun pitäisi mennä töihin?

Vierailija
09.11.2016 |

Apua, en halua mennä. Kohta varmaan paniikki.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 ... ööh... auttoiko vaan pahensiko vaan?

Vierailija
2/15 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yleistä nykyään, kun ihmiset eivät tajua että vain työkykyiset loiset pystyvät elämään tekemättä töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No työsi taitaa olla jotenkin epämielekästä? Minuakin itketti ja yritin venyttää työpaikalle menoa viime minuuttiin, kun en siellä viihtynyt. Paikka oli ankea, ihmiset samoin ja työtehtävät myös... palkka oli surkea ja koin epäreiluuden tunteita koska pomo oli perin inhottava. Nöyränä nuorena en uskaltanut irtisanoutua, koska olisin joutunut työttömäksi ja koin olevani loukussa.

Myöhemmin eräs toinenkin työpaikka oli ikävä. Olin päätynyt ilmaiseksi harjoittelijaksi ja kärsin koska en saanut palkkaa, vaikka tein aivan samaa työtä samalla koulutuksella kuin kollegani. Minua hyväksikäytettiin ja se otti päähän. Toivoin joka aamu, että jääpuikko tipahtaisi räystäältä pääni läpi työmatkalla. Itketti myös. Onneksi löysin muita hommia ja oikealla palkalla.

Vierailija
4/15 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työnteon tarvitse olla jatkuvasti pelkkää riemua, mutta ei sekään ole normaalia jos noin pahalta tuntuu sinne meneminen.

Itsellänikin on kokemusta kauheasta työpaikasta ja usein tuntui, että en kertakaikkiaan pysty lähtemään sinne aamuisin. Onneksi pääsin sieltä pois. Kesti lähes 3 kk toipua siitä kokemuksesta ennen kuin pystyin hakemaan uusia töitä.

Vierailija
5/15 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon täällä ohan samassa tilanteessa 😠Tsemppiä, me päästään täältä vielä pois !!!

Vierailija
6/15 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sama tunne, mutta eihän sinne töihin ole oikeasti pakko mennä. Itse valitset niin, että myyt aikaasi ja osaamistasi tiettyyn hintaan. On myös mahdollisuus ruveta köyhäksi. Minä valitsen vielä päivittäin melko paskamaisen duunin kohtuullisella korvauksella. sh

Vierailija
7/15 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko normaalia? En tunne yhtään ihmistä, joka itkisi töihin lähtemistään. Itse aina odotan aamua ja työhön pääsyä, tykkään työstäni todella! Että tätä vasten itkemisesi ei minusta ole normaalia.

Vierailija
8/15 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Mikä työpaikallasi on pielessä?

Vierailija
9/15 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kait toi normaalia ole, mutta onko syy todellinen eikä vain musta tuntuu luulo. Töissäkäynti harvoin on ratkiriemukasta.

Vierailija
10/15 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Siksi olenkin työtön. Tai siis itse kyllä en leimaa sellaiseksi itseäni vaan yksinkertaisesti olen vapaa. 😌🌸

Vierailija
11/15 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna vain täyspäisen ihmisen normaali reaktio.

Vierailija
12/15 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Töihin pitäisi voida mennä ihan hyvillä mielin. Ei tarvitse riemusta pomppia, mutta ei sinne itkun kanssa pitäisi joutua menemään. Mikä töissä mättää? Onko mahdollista muuttaa asioita siten, että sinne olisi helpompi mennä? jos ei ole niin sun ei auta muu kuin alkaa etsiä jotain muuta työtä. Jos tarpeeksi ahdistaa niin irtisanoutuminenkin on parempi vahtoehto kuin oman (mielen)terveyden tuhoaminen ahdistavassa työssä.

Itse olen tenhyt molemmat viimeisen parinkymmenen vuoden aikana. Kahdesti olen vaihtanut työpaikkaa koska en voinut vaikuttaa tilanteeseen työpaikalla ja sinne meno oli yhtä tuskaa. Kerran irtisanouduin ja olin sitten työttömänä vuoden verran. Nykyisestä työstäni tykkään tosi paljon, sekä tehtävistä että työporukasta.

Vierailija
13/15 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuollainen kertoi työuupumuksesta. En edes itse heti tajunnut kuinka lopussa olin. Lähdin lopulta siitä työpaikasta, sillä siellä ei mikään muuttunut. Oli hyvä ratkaisu, vaikka jouduinkin sitten olemaan työttömänä. Joku arvo se on mielenterveydelläkin!

Vierailija
14/15 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sairastunut työuupumukseen?

Itse sairastuin työuupumukseen 2 kuukauden työssäolon jälkeen. Heti kun jäin työttömäksi, olo parantui. En pysty käymään töissä ollenkaan, tai sairastun välittömästi.

Tsemppiä!

Vierailija
15/15 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia. Töihin pitäisi voida mennä ihan hyvillä mielin. Ei tarvitse riemusta pomppia, mutta ei sinne itkun kanssa pitäisi joutua menemään. Mikä töissä mättää? Onko mahdollista muuttaa asioita siten, että sinne olisi helpompi mennä? jos ei ole niin sun ei auta muu kuin alkaa etsiä jotain muuta työtä. Jos tarpeeksi ahdistaa niin irtisanoutuminenkin on parempi vahtoehto kuin oman (mielen)terveyden tuhoaminen ahdistavassa työssä.

Itse olen tenhyt molemmat viimeisen parinkymmenen vuoden aikana. Kahdesti olen vaihtanut työpaikkaa koska en voinut vaikuttaa tilanteeseen työpaikalla ja sinne meno oli yhtä tuskaa. Kerran irtisanouduin ja olin sitten työttömänä vuoden verran. Nykyisestä työstäni tykkään tosi paljon, sekä tehtävistä että työporukasta.

Juuri tämä! Mikään työpaikka ei ole sen arvoinen, että mielenterveys menee paskaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi