Osakesijoittaja - seuraatko tänään aktiivisesti säästösi sulamista...?
Kommentit (16)
Tänään ostetaan, koska huomenna tai viimeistään ensi viikolla jo taas vihertää. Trumpin valinta vaikuttaa hyvin vähän jos ollenkaan monen firman tulokseen, ja Fintelligensiä siteeratakseni, "Vaan sil on väliä".
En. Käyn muutaman viikon kuluttua katsomassa kun ne on nousseet takaisin.
Holdari.
Minä aion ainakin ostaa tänään lisää osakkeita.
Tänään tulee hetkellisesti takkiin kahdesta suunnasta: osakekurssit sulavat ja samaan aikaan USD heikkenee. Jos haluan mitata salkkuni arvoa Euroissa mutta suurin osa sijoituksistani on NYSEssä niin aikaa kylmaa kyytiähän sieltä on tulossa. Mutta maailmanloppu ei tule tälläkään kertaa joten katsellaan rauhassa mitä tuleman pitää ja jos hyvä sauma tulee niin lisätään salkun osakepainoa.
Ostoksille itsekin suuntaan iltapäivästä. Antaa rysähtää vaan.
mä kyttään ostoa koska pian kurssit palailee pikkuhiljaa ja nousuun. nyt jo dollari "syöksähti" joten osto jenkeistä alkaa kannattaa taas.
Nyt on paikka tehdä rahaa lyhyellä aikajänteellä.
Hienoa! Pääsee taas pitkästä aikaa ostoksille! Brexitillä tuli tehtyä muutama tonni rahaa. Ehkä sama onnistuu tälläkin!
Sama itku oli bretixin kanssa. Osakekurssit sukelsi pariksi päiväksi ja palasi sen jälkeen hiljaa ennalleen. Osakesijoittamisessa pitkä pinna on joskus tarpeen, ei ole pakko myydä, kun kurssi on alhainen. Itse omistan aseteollisuutta ja sillä puolella on tulossa kurssinousua todella pian.
Vierailija kirjoitti:
Tänään ostetaan, koska huomenna tai viimeistään ensi viikolla jo taas vihertää. Trumpin valinta vaikuttaa hyvin vähän jos ollenkaan monen firman tulokseen, ja Fintelligensiä siteeratakseni, "Vaan sil on väliä".
Näin juuri. Kurssit heilahtelee, mutta pidemmän päälle kuitenkin nousee. Ja nyt on hyvä päivä ostaa. Valitettavasti olen saamassa yhden kivan rahasumman tililleni vasta perjantaina, jolloin on varmaan jo myöhäistä hyödyntää tämä tilapäinen notkahdus.
En uskalla ollenkaan katsoa, en varmaan pitkään aikaan.
Lähivuosina osakesijoittaminen ei ole suositeltavaa.
Brexitissä tein jo isot voitot. Nyt sama toistuu toivottavasti.
Ei todellakaan huvita seurata!