Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naiset iskette miehen?

Vierailija
08.11.2016 |

Kertokaapa miten sen teette.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumana -ja possun näköisenä ei ketään kuule isketä, yksin joudun olemaan tämän hirviönaamani kanssa.

Vierailija
2/7 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näin naimisissa olevana enää tarvi iskeä. Pitäisi kyllä ensin määritellä mikä lasketaan iskemiseksi.

Aluksi olen ottanut katsekontaktia ja hymyillyt (tätä teen kyllä muutenkin kuin iskiessäni), jos mies josta olen ollut kiinnostunut ei ole tullut itse juttelemaan, olen itse aloittanut keskustelun ja tutustumisen. Tästä sitten on joko edetty tai ei ole edetty läheisempään tuttavuuteen ja mahd. seurusteluun.

Aviomieheni kanssa aloitin keskustelun hänen hienosta korustaan, ja muista yhteisistä kiinnostuksenkohteista. Lopulta ehdotin yhteistä kyytiä kotiin. Mies sitten rohkaistui ja pyysi luokseen kylään. Seksiä emme harrastaneet vielä muutamaan viikkoon, mutta pussailtua kyllä tuli, ja puhuttua ja tuijoteltua toisiamme ja vielä lisää puhuttua.

Eli en nyt sitten tiedä iskikö meistä varsinaisesti kumpikaan toista ja missä vaiheessa, mutta pääasia että yhteen päädyttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on. Naiset ei iske, vaan odottaa että mies tulee ja iskee.

Vierailija
4/7 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn "asutsä jossai tässä lähellä".

Vierailija
5/7 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen johonkin että mies huomaa minut ja sitten hän iskeekin minua :P esim baarissa tiskillä pyydän ojentamaan pillin jne. Oikeasti minä siis lähestyn alunperin, mutta mies luulee että hän.. Jos mies ei ala iskemään, ei hän ole kiinnostunut ja siirryn seuraavaan.

Vierailija
6/7 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumana -ja possun näköisenä ei ketään kuule isketä, yksin joudun olemaan tämän hirviönaamani kanssa.

Paijaisin ;__;

Vierailija
7/7 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset "iskee" erittäin harvoin. Vain erittäin vahvalla itsetunnolla varustetut naiset pystyvät siihen. Suurin osa on täysiä nynnyjä jotka koittavat lähettää "signaaleja" että mies tulisi iskemään niin naisella itsellään ei ole pelkoa saada pakkeja. Tällä tavalla itse erottelen jyvät akanoista elikkä siis en itse miehenä ikinä tee aloitetta vaan annan kiinnostuneiden naisten tehdä sen ja samalla he osoittavat etteivät ole passiivisia lahnoja jo ennenkuin pidemmälle päästään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi