Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psyconin testin matemaattinen osuus, kokemuksia?

Testitestitesti
08.11.2016 |

Mulla on tulossa kohtapuoliin koko päivän kestävä Psyconin testi.

Olen matikassa ollut keskivertotasoa tai vähän parempi, mutta olen myös armottoman hidas laskemaan ja päässä laskemiseni on vielä entistäkin hitaampaa. Se matemaattinen testi jännittää todella paljon kun uskoisin sen olevan erittäin oleellinen testitulosten painotuksen kannalta. Osaako joku siis kertoa

-Minkä tyyppisiä laskuja siellä testissä on ja paljon niitä on aikaa täyttää?
-Pitääkö laskea päässä, vai onko ne rasti ruutuun -periaatteella?
-Prosenttilaskuja
-Jakolaskuja
-Valuutta- tai seossuhdelaskuja, mitä?
-Mitä kannattaa harjoitella / kerrata?

Mikä tahansa vinkki, pienikin, on todella avuksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vitun Psycon? Ootko joku Androidi vai? Robotti, joka on tullut miehittämään maailman? Ei saatana.

Vierailija
2/6 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa niille mitään! Ei  mitään tietoja. Saatanan verenimijät. Valehtele testissä, anna väärät tiedot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolehtisi testistä. Se matemaattinen osuus on melko lyhyt. Testin mukaan olen keskivertoa huonompi matikassa. Terveisin insinööri joka on selvinnyt signaalinkäsitelykurssista hyvillä arvosanoilla.

Vierailija
4/6 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että Psyconin testissä natemaattinen osuus on räätälöity hakemasi tehtävän mukaan. Itselläni ainakin testi oli melko erilainen kuin parilla tutulla jotka ovat ko. Firman testissä käyneet.

Vierailija
5/6 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis *matemaattinen

Vierailija
6/6 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että Psyconin testissä natemaattinen osuus on räätälöity hakemasi tehtävän mukaan. Itselläni ainakin testi oli melko erilainen kuin parilla tutulla jotka ovat ko. Firman testissä käyneet.

Arpovat matemaattiset kysymykset. Persoonaallisuuteen liittyviä kysymyksiä on paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi