Itsestään huolehtiminen = meikkiä, tekoripset/-kynnet ja pillukarvojen kyniminen?
Tätäkö se on? Hieno nainen pitää itsestään huolta pistämällä kemikaalia kroppaan, muovia silmiin tai sormiin ja repimällä häpykarvat pois. Sitä on itseään huolehtiminen?
Kommentit (4)
Pyydä seuraavan kerran siirtämään karvaa alapäästä yläpäähän niin pääset helpommalla.
Ei todellakaan tarkoita. Itsestä huolehtimen tarkoitaa terveyttä edistäviä tekoja esim. liikunta ja terveellinen ruokavalio.
No ei kyllä mun mielestä, minusta tuommonen on itsensä pilaamista. Huolehtimista taas on liikunnan harrastaminen, tupakoimattomuus, vähäinen alkoholin käyttäminen, riittävä uni, puhtaus, hoidetut hampaat, nätti kampaus, ihonhoito, tilanteeseen sopiva tyylikäs pukeutuminen, hyvän ryhdin ylläpitäminen, terveellinen ruoka ja myös mielenterveydestä huolehtiminen, mitä sitten sitten itse kenellekin tarkoittaa (vaikka lukeminen, ystävien tapaaminen, elokuvien katsominen, musiikinkuuntelu, ulkoilu, harrastukset..).
Jollekulle se voi olla sitä. Ihmiset ovat aika erilaisia, mulle itsesäänhuolehtiminen tarkoittaa säännöllistä liikuntaa, aina puhtaita hiuksia ja järkevää syömistä. Niillä pillukarvoilla niin väliä.