Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te-toimisto?

Vierailija
07.11.2016 |

Elikä tilanne on seuraavanlainen

En ole ilmoittanut TE-toimistolle netin kautta että olen ollut töissä, sillä luulin että nuorsio-etsivälle ilmoittaminen työpaikasta olisi riittänyt. Nyt työsuhde loppui ja päivitin tietoni että olen ollut töissä tässä firmassa näin ja nöin kauan. Mitä siitä voi seurata jos en ole ilmoittanut siitä nettiin kun vasta nyt?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ilmoittanut TE-toimistolle netin kautta että olen ollut töissä, sillä luulin että nuorsio-etsivälle ilmoittaminen työpaikasta olisi riittänyt. Nyt työsuhde loppui ja päivitin tietoni että olen ollut töissä tässä firmassa näin ja nöin kauan. Mitä siitä voi seurata jos en ole ilmoittanut siitä nettiin kun vasta nyt?

Ei mitään, ellet sitten nostanut samaan aikaan työttömyyskorvausta (työmarkkinatukea tms), jolloin seurauksia kyllä tulee, koska syyllistyit petokseen :) 

Vierailija
2/4 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti et ole nostanut mitään tukea tuona aikana, kun olet ollut töissä?

Aina pitää itse ilmoittaa omista asioista virallisia teitä pitkin eli tästä lähtien luotto vain omiin ilmoituksiin :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään, ellet sitten nostanut samaan aikaan työttömyyskorvausta (työmarkkinatukea tms), jolloin seurauksia kyllä tulee, koska syyllistyit petokseen :) 

Paitsi jos ap on ollut tukityöllistettynä tuossa työssään, kuinkas sitten?

Vierailija
4/4 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti et ole nostanut mitään tukea tuona aikana, kun olet ollut töissä?

Aina pitää itse ilmoittaa omista asioista virallisia teitä pitkin eli tästä lähtien luotto vain omiin ilmoituksiin :) 

Juu tosiaan, en ole tukia nostanut. Ihmettelinkin kun tuli kirje että minulle ei olla myönnetty ja että jos tilanne on  sama minun ei tarvitse tehdä mitään, ellei tule muutoksia.