Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffeillä maksaminen... auttakaa tyhmää!

Vierailija
06.11.2016 |

Miten treffeillä maksaminen oikein hoituu, jos minä (nainen) vien jonkun miehen vaikka kahville tai syömään? Se on kyllä selvää minulle, että jos mies vie naisen treffeille mies maksaa naisenkin laskun, mutta mites jos tilanne on toisinpäin? Ei kai minun sentään pidä maksaa miehen osuutta jos minä vien miehen treffeille?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun Ap pitää maksaa, sillä tekstistäsi loistaa kilometrin päähän että olet mies! :)

Vierailija
2/13 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa keskenänne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin osapuoli maksaa omansa, kaikki muu on lompakkoloisimista.

Ja naisetko muka veisivät miehiä treffeille? =D

Vierailija
4/13 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se ei ole selvää, että jos mies "vie treffeille" hän myös maksaa mutta ei päinvastoin.

Siis mihin joutui se kuuluisa tasa-arvo? AI niin, se otetaan esiin vain sopivissa tilanteissa (joihin ei lasketa sitä että kyllä miehen silti kuuluu maksaa treffeillä, avata ovi ja kantaa painavat tavarat, vaihtaa auton renkaat jne.)

Minun mielestä kyllä nainen voi hyvinkin maksaa omansa vaikka mies kutsuisi treffeille VARSINKIN jos tajuaa, ettei tämä kyllä nyt ollut mikään onnistunut treffi eikä tapailu tule jatkumaan.

Oman osuutensa maksaminen myös viestii siitä, ettei ole etsimässä mitään elättäjää ja on itsenäinen ja itsellisesti toimeentuleva yksilö.

T nainen 45v

Vierailija
5/13 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa kuka kutsuu.

Vierailija
6/13 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti olet lukenut palstaa. Mies maksaa ja nainen kuluttaa. Mies on lisäksi sika, jos ei suostu käytännössä ostamaan naista aloittaen maksamalla teffit.

Vierailija
7/13 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisesti kutsuja maksaa. Laskun voi myös puolittaa, mutta kyllä sinun pitää rehellisesti ensin tarjoutua maksamaan. Mies ei kyllä maksa koko laskua, jos sinä olet kutsuja. Moni kohtelias kyllä varmaan tarjoutuu, mutta minusta siihen ei pidä suostua.

Vierailija
8/13 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se maksaa kuka kutsuu.

Eli aina mies. Kunnon lompakkoloisen puhetta.

Vierailija
9/13 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat maksaa oman osuutensa, mutta ekaksi paikaksi ei kannata valita niitä fiinimpiä paikkoja.

Olen myös maksanut omat sapuskat, vaikka mies on pyytänyt treffeille - en halua olla kenellekään velkaa.

t.nainen

Vierailija
10/13 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni pääsääntö on se, että kutsuja maksaa. - Mutta ymmärrän kyllä, että jos ollaan köyhiä nuoria lukiolaisia, niin voidaan lähteä siitä, että kumpikin maksaa oman osuutensa.

Mutta jos pyydän seurakseni (naisen) ja veisin hänet vaikka syömään "vähän parempaan" paikkaan, jonka olen itse valinnut kysymättä naisen mielipidettä tarkemmin vaan etukäteen hieman selvittäen kauttarantain millaisesta paikasta hän mahdollisesti pitää tai jopa toivoisi, niin kyllä minä vähän hölmöksi itseni tuntisin, jos en ensi-sijasesti tarjoutuisi myöhemmin myös maksamaan ateriaamme.

Vai pitäisikö antaa hänelle vaihtoehdoksi, että ottaa omat eväät mukaan, ettei hänen ainakaan  tarvitse nälissään katsella vieressä kun minä syön, kun muka tasa-arvoon vetoamalla en voisi maksaa myös hänen ateriaansa. - Vai pitäsikö pelata varman päälle ja vain sopia ennakkoon budjetti ja jättää kokonaan (romanttiset) yllätykset tekemättä. 

Vierailija
11/13 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jos mies pyytää treffeille, hänen tulee maksaa. Jos nainen pyytää voit tarjoutua maksamaan, mutta herrasmies ei kyllä annan naisen maksaa omaa osuuttaan. Olen vanhanaikainen.

Vierailija
12/13 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa joka juoksee hitaammin.

Vierailija
13/13 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni pääsääntö on se, että kutsuja maksaa. - Mutta ymmärrän kyllä, että jos ollaan köyhiä nuoria lukiolaisia, niin voidaan lähteä siitä, että kumpikin maksaa oman osuutensa.

Mutta jos pyydän seurakseni (naisen) ja veisin hänet vaikka syömään "vähän parempaan" paikkaan, jonka olen itse valinnut kysymättä naisen mielipidettä tarkemmin vaan etukäteen hieman selvittäen kauttarantain millaisesta paikasta hän mahdollisesti pitää tai jopa toivoisi, niin kyllä minä vähän hölmöksi itseni tuntisin, jos en ensi-sijasesti tarjoutuisi myöhemmin myös maksamaan ateriaamme.

Vai pitäisikö antaa hänelle vaihtoehdoksi, että ottaa omat eväät mukaan, ettei hänen ainakaan  tarvitse nälissään katsella vieressä kun minä syön, kun muka tasa-arvoon vetoamalla en voisi maksaa myös hänen ateriaansa. - Vai pitäsikö pelata varman päälle ja vain sopia ennakkoon budjetti ja jättää kokonaan (romanttiset) yllätykset tekemättä. 

Naisen kirjottama teksti, miehenä esiintyen. Yllättävää? Not.

Lompakkoloisien keinot ovat niin monenlaiset.