Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyödyllistä olet oppinut tältä palstalta?

Vierailija
05.11.2016 |

Olen tuhlannut melko paljon aikaa tällä palstalla. Jokin aika sitten kuitenkin löysin ketjun, joka paransi elämänlaatuani niin paljon, että ajan tuhlaaminen nollautui.

Saamani vinkki koski särkylääkkeen käyttöä kuukautisvuodon määrän pienentämiseen. Minulla vuoto puolittui160 millilitraan. Kiitos sille, joka kertoi ottavansa Burana 600:n tarkalleen 8 tunnin välein. Tällä viikolla olen nukkunut öisin enkä ole päivälläkään ravannut vessassa parin tunnin välein.

Millaisia konkreettisia neuvoja te muut olette täältä saaneet? Miten on elämä parantunut?

(Jos mahdollista, ei sitten niitä "opin millaisia sikoja miehet/naiset ovat" -juttuja. Niitä on jo tarpeeksi joka puolella.)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(Jos mahdollista, ei sitten niitä "opin millaisia sikoja miehet/naiset ovat" -juttuja. Niitä on jo tarpeeksi joka puolella.)

Ei ole mahdollita.

Vierailija
2/18 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttämään suomalaisia naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, että ffp:n jenni on rikollinen ja että maustepussista saa mausteen täyttöasiaan siististi kun leikkaa kulman pois 😎

Vierailija
4/18 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan vuosia sitten joku neuvoi oikein ystävällisesti ja selkeästi, kuinka kopioidaan tekstejä tai vaikka linkkejä ja siirretään niitä (mm. tälle palstalle). Osasi auttaa kädestä pitäen ihmistä, joka ei ollut tuttu tietokoneen käytön kanssa ollenkaan.

Neuvottiin myös kuink asentaa Adblock ja poistaa mainokset. Se oli kai sitä aikaa, kun ei tarvinnut pilkata ihmisiä, jos nämä kysyvät apua.

rva 46

Vierailija
5/18 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihminen ei tee koskaan virheitä, vaan jokainen vähänkin normeista poikkeavasti käyttäytyvä on psykopaatti, jota ei missään nimessä tule lähestyä.

Vierailija
6/18 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naisia ärsyttää monet asiat.

Vierailija
7/18 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään hyödyllistä.

- Että on luokkaerot

- wt ihmiset on kauheita ja akateemiset parempia ihmisiä

- miehet on kauheita

- velat on kauheita ja myös pienten lasten vanhemmat

Vierailija
8/18 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihmiset ovat ilkeitä ja ymmärtävät usein toisensa ihan väärin, mahdollisesti tahallaan. Omaa itsetuntoa kohotetaan moittimalla muita.

Vierailija
9/18 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, kaksi kahdeksasta ymmärsi kysymykset: "Millaisia konkreettisia neuvoja te muut olette täältä saaneet? Miten on elämä parantunut?"

Ihan tyypillistä touhua. Harmi.

Ap

Vierailija
10/18 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha, kaksi kahdeksasta ymmärsi kysymykset: "Millaisia konkreettisia neuvoja te muut olette täältä saaneet? Miten on elämä parantunut?"

Ap

Vittuakos siinä vineet. Ei täällä ole mitään velvollisuutta noudattaa sun laatimia ohjeita ja sääntöjä.

Vierailija
11/18 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/18 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin pesemään kabukisudin oikein. 

Vierailija
13/18 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei mitään konkreettista hyvää neuvoa. En edes silloin, kun olen sitä pyytänyt.

Käyn sen vuoksi tällä palstalla nykyään vain heittämässä läppää.

Vierailija
14/18 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän mullistanut tieto makaronilaatikon 200 gramman annoskoosta on jäänyt pysyvästi mieleeni.

Vierailija
15/18 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että en TODELLAKAAN halua lapsia!

N31

Vierailija
16/18 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syylät lähti pois ilmastointiteipillä, täältä opittu. Toimii. 

Vierailija
17/18 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanut muutaman hyvän ruoka vinkin esim. Burunginpata

Vierailija
18/18 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut hyviä neuvoja arjen kotitalousasioihin:  Säästövinkkejä ruokamenoihin, tahranpoistovinkkejä, ruokaohjeita, vaatehuoltoa yleensä, mihin kaikkeen ruokasoodaa ja etikkaa voi käyttää.  Nuo nyt ainakin näin äkkiä ajatellen mutta varmasti on paljon lisääkin.  Ei tämä ihan turha palsta ole :)

Aih, nyt tulikin mieleen heti yksi: joku kertoi shampoosta ja hoitoaineesta nimeltään Idea Toscana.  Vähän haukoin hinnalle henkeäni kun kävin nuo ostamassa mutta tuotteet ovat taivaallisen hyviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä