Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovulaatio testit

05.11.2016 |

Itteäni fiksummilta kyselisin. Tilasin clearblue ovulaatio testejä. Ensin tuskastuin viivojen kanssa kun en saanu esille kahta yhtä tummaa viivaa. Seuraavalla kierrolla tilasin digitaalisen. Näytti se kyllä hymynaaman mut vilkkuvaa hymiötä ei tullu. Samal kokeilin näitä viivoja eikä koko aikana tullu kahta yhtä tummaa. Osaanpa nyt hyvin taas selittää 😂 mut pointtina, miten noi pitäs oikein tulkita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en luottaisi ovistesteihin. Itse olen tehnyt niitä nyt päivittäin parin kuukauden ajan, ja aina antavat negatiivista. 

2/7 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jännätään kuin käy, vkl pitäs menkkojen alkaa mut oon päättäny etten tikuttele yhtään ennenku ovat tyyliin viikon myöhässä. En taho nähä enää yhtään negatiivist testiä :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän että stressi laskee hedelmällisyyttä dramaattisesti, joten kannattaa miettiä tuleeko niistä ovulaatiotikuista enemmän hyvää vai pahaa mieltä.

4/7 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä että stressi heikentää ja tän hetken stresseillä ei oo mitään tekemistä testien kanssa. Enkä mä raskaaksi tulemista/ tulematta jättämistäkään stressaa, vaan toteamus etten taho nähä negoja oli vaan siihen etten haluu tuhlaa rahoja "turhiin" testeihin :) toki perheenlisäystä ootellaan hyvillä fiiliksillä, mut kiire sillä ei ole :)

5/7 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ovulaatiotestit ovat nimenomaan auttaneet stressaamiseen: ne ovat poistaneet pakkopanemisen enkä keksi mitään syytä lähteä sokkona yrittämään enää, hermot ei kestäneet sitä. Nyt menkat pari päivää myöhässä, 1,5 viikkoa ollut menkkakipuja, yleensä kaksi päivää. Huomenna testaan, pakko, kun olis bileet illalla. Mäkään en jaksaisi tehdä yhtään negatiivista testiä, odottaisin mieluummin vaan, että menkat alkaa tai että ois jo tyyliin 1,5 viikkoa myöhässä.

6/7 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen tuli! Jes!

7/7 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, itse myös plussasin eli ei noi ihan turhia kapistuksia ole :)