Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus: Karpalomehu on hyödytön virtsatietulehduksen hoidossa

Vierailija
05.11.2016 |

http://time.com/4546874/stop-using-cranberry-juice-to-treat-urinary-tra…

Mitä mieltä olette? Oletteko saaneet hoidettua tulehduksen karpalomehua juomalla? Artikkelissa suositeltiin antibioottia. Itse olen käsittänyt, että turhaa antibiootin käyttöä tulisi välttää. Jos on joku luonnonmukainen keino hoitaa, niin mielummin se kuin antibiootit.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehdus kannattaa hoitaa antibiootilla. Vaivoja voi pyrkiä estämään ja antibioottihoitoja tukea sillä karpalomehulla ja C-vitamiinilla...

Vierailija
2/8 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että karpalomehu auttaa. Mutta vain, jos se on sokeritonta, sillä sokerista ne bakteerit tykkäävät. Niin hapanta mehua, että suu vääntyy. Saa olla laimennettua. Ja paljon sitä, niin huuhtoo virtsateitä samalla.

Amerikasssa uskotaan muutenkin antibioottien autuaaksi tekevään tehoon - mutta siitä sitten on seurauksena nää mrsa:t ja esbl:t, kun antibiooteille resistentit bakteerikannat yleistyvät, eli ovat pääseet liikaa tottumaan antibiootteihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin juuri että tuo tutkimus oltiin tehty karpalopillereillä, ei sillä oikealla karpalomehulla mitä saa ostettua luontaistuotekaupasta.

Taidan pitäytyä tuossa mehussa.

Ap

Vierailija
4/8 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä karpalomehu auttaa. Se estää bakteereja tarttumasta limakalvoille, ja on tosi tehokas apukeino.

Vierailija
5/8 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin juuri että tuo tutkimus oltiin tehty karpalopillereillä, ei sillä oikealla karpalomehulla mitä saa ostettua luontaistuotekaupasta.

Taidan pitäytyä tuossa mehussa.

Ap

Eiköhän tuossakin vaikuttavin tekijä ole se neste ja sitä kautta huuhtoutuva rakko.

Vierailija
6/8 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karpalomehusta en tiedä, mutta onhan siinä ainakin tehoaineina happamuus ja ne bioflavonoidit, jotka estävät mikrobeja tarttumasta limakalvoille.

Omassa lääkekaapissani on ollut sianpuolukan lehtiä jo vuosikymmeniä, eikä VTI-antibiootteja ole tarvittu.

Vierailija
7/8 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa oli testattu vain kapseleilla. Kyllä minulla runsas juominen + karpalomehun juominen on auttanut, jos oireet eivät ole vielä olleet luokkaa "kusen verta". Karpalo auttanee myös ennaltaehkäisevästi, sillä oireita alkavasta tulehduksesta on ollut harvoin, jos olen juonut karpalomehua. Jos taas tulehdus on päässyt jo pahaksi, varmasti vain antibiootti auttaa. Sitä en epäile.

Kapseleista tosiaan ei ole kokemusta, mutta veikkaisin, että niidenkin kanssa olisi tärkeää juoda paljon, jotta vaikutus olisi paras mahdollinen.

Myös viinietikan juominen veden seassa sekä sitruunamehu ovat auttaneet minulla alkavaan tulehdukseen.

Vierailija
8/8 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin sokerittoman karpalomehun juomisen joitakin vuosia sitten. Sen jälkeen ei ole tulehduksia ollut. Kapseleita en edes kokeile. Vain luomumehua kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä