Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen päivä sulla on ollut?

Vierailija
04.11.2016 |

Kerro :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava,päivällä siivottiin ja tehtiin lehtipihvit ja ristikkoperunat lasten kanssa,kohta saunotaan kynttilänvalossa ja lasten nukahdettua aiotaan pelata parisuhdepeliä.

Vierailija
2/14 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivällä asioilla kaupungilla teinin kanssa, käytiin syömässä samalla ... sit päivällä vierailin anopin luona kahvilla. Kotona siivoilin, vaihdoin matot, tein perheelle ruoan .. luin ja katson tv:tä, otin opamoxin kun pää alko hajota ahistukseen .. kun pääsis vaan nukkumaan pian :/ mutta ei vielä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

P*ska päivä tänään ja eilen ja toissapäivänä...

Paljon varmasti hyvääkin, mutta se mikä on pahaa, se on niin pahaa että koko viikko pilalla. Pieniä onnen hetkiä lukuunottamatta... :(

Vierailija
4/14 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä 16h että tää päivä nyt menee ihan harakoille.

Vierailija
5/14 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P*ska päivä tänään ja eilen ja toissapäivänä...

Paljon varmasti hyvääkin, mutta se mikä on pahaa, se on niin pahaa että koko viikko pilalla. Pieniä onnen hetkiä lukuunottamatta... :(

Mikä on? :(

Vierailija
6/14 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuvuoro töissä. Työ samaa kuin aina. Hauskaa tauoilla työkavereitten kanssa. Mäkkäristä perjantain kunniaksi Quarter Pounder-ateria kotimatkalla poikamiesboksiin. Youtubesta katselen hauskoja Halloween-jutskia pelkääviä koiria ja kissoja. Väsyttää vähän, mutta ok fiilis.

Vierailija
7/14 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva aamuvuoro töissä, kotiin tultua lähdin miehen ja koirien kanssa 7km lenkille.

Kotona sauna päälle ja sen lämpiämistä odotellessa kudoin sukkaa. Saunan jälkeen syötiin iltapalaa ja puoliunessa vahdattu telkkaa.

Kohta nukkumaan, huomenna työpäivä, onneks tiedossa ihan mukava sellainen.

Vierailija
8/14 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä niin kuin melkein kaikki päiväni. Nukuin neljään asti iltapäivään ja siitä asti olen vain ollut koneella ja syönyt. Olen työtön ja masentunut. En enää edes jaksa lähteä ulos kuin vain käymään ruokakaupassa.

Vierailija
9/14 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurperheen äiti kirjoitti:

Mukava,päivällä siivottiin ja tehtiin lehtipihvit ja ristikkoperunat lasten kanssa,kohta saunotaan kynttilänvalossa ja lasten nukahdettua aiotaan pelata parisuhdepeliä.

Mikä on parisuhdepeli?

Vierailija
10/14 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Heräsin, taaperolle aamupala ja ulos. Sisällä katsoin sähköpostin ja vedin kokiksen henkeeni, kun oli tullut työtarjous. Ihan oikeesta firmasta omalta alalta, eikä työkkäristä. Työharjoittelupaikan pomo oli suositellut mua hommaan. Tehtiin skypehaastattelu iltapäivällä ja aloitan joulukuun alussa.

Vierailija
11/14 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä. Kurja päivä kuten eilenkin. Mulla on liikaa töitä (7 projektia vedettävänä) ja pomon pomo on nyt päättänyt, että en osaa tehdä töitäni kun en kaikkea pysty tekemään ajoissa. Tuntuu ylipitkien päivien ja parhaansa yrittämise jälkeen kohtuuttomalta ja kurjalta :(. Eikä edes suostu kuuntelemaan keskustelemaan syistä ja ratkaisuehdotuksista suoraan vaan pitää hoitaa välipomon kanssa, joka taas on pihalla kaikesta. Tähän asti palaute on ollut hyvää (monelta eri taholta), mutta nyt olen ketakaikkisen osaamaton 😟

Vierailija
12/14 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Heräsin, taaperolle aamupala ja ulos. Sisällä katsoin sähköpostin ja vedin kokiksen henkeeni, kun oli tullut työtarjous. Ihan oikeesta firmasta omalta alalta, eikä työkkäristä. Työharjoittelupaikan pomo oli suositellut mua hommaan. Tehtiin skypehaastattelu iltapäivällä ja aloitan joulukuun alussa.

Hienoa! Onnittelut

Vierailija
13/14 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Vauva 11kk tekee tohinalla hampaita ja on tosi kiukkuinen,muuten normiarkea.

Vierailija
14/14 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä työpäivä ja tavallista olemista sen jälkeen. Mukavaa ja jotenkin ihan ihanaa, mutta kaipaan jotain....jotain tämän tavallisen arjen lisäksi. Puuduttaa ja haluisin että jokin herättäisi tästä puudutuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan