Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riitatilanne töissä

Vierailija
04.11.2016 |

Ajauduin sanaharkkaan toisen osaston työntekijän kanssa, ja vaikka olikin mielestäni ihan aiheesta, harmittaa edelleen, että kiihdyin ja aiheutin pahaa mieltä. Pahoittelin kyllä suuttumistani kun olin vähän rauhoittunut. Jotenkin jäi vaan huono fiilis tuosta.

Onko teillä kokemusta riidoista työssä? Jotenkin mua nolottaa, kun töissä pitäisi osata aina olla asiallinen, mutta toisaalta olen sitä mieltä, että puutuin ihan aiheesta epäkohtaan. Miltä teistä tuntuu, jos työkaverit riitelee?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli työkaveri naputtamaan jostain asiasta. Minulla vaan meni hermo ja sanoin että haista vittu ja poistuin paikalta. Pikkasen hävetti jälkeenpäin...

Vierailija
2/7 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä heti jos voit ja tule vastaan.

On nimittäin itsellä sattunut laskelmoiva psykopaatti vastaan, ja vaikka itse on asialinjoilla niin unelmatyössä on ollut pahimmat ajat pelkkää helvettiä.

Tuo kiroilu päin naamaa, muuten on vähintään kirjallisen varoituksen peruste, jos pystyy todistamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä riitely ei kuulu ollenkaan työpaikalle. Ei missään muodossa, se on niin hajottavaa koko työyhteisölle että pitäisin nollatoleranssia sen suhteen ehdottomana vaatimuksena.

Epäasiallista, epäammattimaista ja käytöstä jota ei voi hyväksyä mitenkään työpaikalla.

Vierailija
4/7 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo että sinulla on huono ongelmanratkaisukyky, sosiaalisissa taidoissa parannettavaa sekä puutteelliset taidot tunteiden hallinnassa. 

Näin minä esimiehenäsi/työkaverinasi näkisin asian.

Vierailija
5/7 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On nimittäin itsellä sattunut laskelmoiva psykopaatti vastaan, ja vaikka itse on asialinjoilla niin unelmatyössä on ollut pahimmat ajat pelkkää helvettiä.

Tuo kiroilu päin naamaa, muuten on vähintään kirjallisen varoituksen peruste, jos pystyy todistamaan.

Hae nyt hamekangasta kaupasta saatana. Ei ole mitään pahaa siinä, että tutulla porukalla puretaan paineita välillä.

Vierailija
6/7 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hae nyt hamekangasta kaupasta saatana. Ei ole mitään pahaa siinä, että tutulla porukalla puretaan paineita välillä.

Osta kurkku ja pura paineesi. Kotona tai yksin työpaikan vessassa. Niin ei tarvitse muiden katsella.

Vierailija
7/7 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä lähes päivittäin sarvet kolisee ja erimielisyyksiä selvitellään. No mutta kyseessä hoitoalan naisvaltainen työpaikka niin onko ihme...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme