Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuksen tunnustaminen

Amanda
03.11.2016 |

Olin samassa työpaikassa yhden miehen kanssa. Yksissä juhlissa hän paljasti kunnolla tunteensa, ei ollut ns.perinteistä kännipuhetta vaan olin kyllä ymmärtänyt tuon jo töissä, en vain ollut ymmärtänyt että kyse oli niin.vahvoista tunteista. Tilanne keskeytyi ja ehkä hyvä niin (itsellä myös vahvat tunteet, mutta molemmat varattuja). Asia jäi vaivaamaan ja tunnustin hänelle paljon myöhemmin tunteiden olleen tuolloin molemminpuolisia, mutta että nyk.suhteessa kaikki edelleen hyvin.

Mies kiisti välittömästi tunnustaneensa ikinä mitään, jäi hassu olo, ehkä vähän pettynytkin koska en ollut ns. mitään vailla.

No, nyt olemme alkaneet nähdä taas toisiamme harva se päivä kun lapsemme aloittivat samassa harrastuksessa. Asiasta ei siis ikinä puhuttu mitään, päätin että annan olla jos ei kerran "muista" tai jos sitten kuitenkin vain yritti pelata kanssani tms.

Mutta mitä ihmettä tuossa nyt sitten pitäisi sanoa? Norm.keskustelu ei luista yhtään, lähinnä välttelen. Harmittaa siis se, että itse rehellisesti latasin tulemaan jos toinen ei tuon vertaa uskalla edes muistaa itse sanomisiaan jne. siis ihan kaverina häneen suhtaudun. Miten toimisitte? näemme siis useasti ja tilanteet kiusallisia. Muuten voisi ihan hyvin antaa vain olla jne.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä liittyy vauvoihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä