Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä hoitoalan ihmisiä, mitä mieltä SOTE:sta? Pelkäätkö että työt loppuvat?

Vierailija
03.11.2016 |

Sain juuri vakituisen toimen sairaanhoitopiiriltä, oliskohan tämä se loppuelämän juttu...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vakituisessa toimessa yli10 vuotta kuntayhtymällä. En usko, että potkuja saan, mutta työpisteeni ja palkkaukseni voi hyvinkin muuttua.

Vierailija
2/3 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajahan menee vaihtoon, kun sote-alueet ovat maakunnallisia. Siinä ehkä tasataan palkkaeroja? Lääkärit ainakin ovat sitä mieltä, että lääkäreiden työllisyysnäkymät heikkenevät. Nyt lisätyt aloituspaikat koulutuksessa konkretisoituvat juuri soten alkuun. Voi olla, että näemme lääkäreiden työttömyyttä tai ainakin epätyypillisiä työsuhteita. Sos.työntekijöiden tilanne onkin mielenkiintoinen. Nyt on käynnissä nimikkeeseen liittyvä rekisteröiminen. Moni on pätevä nykyiseen tehtäväänsä, mutta jos työnantaja vaihtuu, voi olla että pätevyys menee tarkasteluun eikä se kaikilla enää riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ihan oikeasti pelkään työni puolesta, ilmeisesti kaikki vanhustenhoito ollaan yksityistämässä. Olen pienen kunnan pienessä vanhassa palvelutalossa työssä, eläkeikään 10v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän