Mies : Onko kiihottavampaa panna varattuja naisia kuin vapaita?
Mies : Onko kiihottavampaa panna varattuja naisia kuin vapaita?
Kommentit (13)
No siis, onhan se. En sano tuota ylpeästi tai riemastuneena. Siihen tulee muutamia eri seikkoja mukaan: miehisyyteni on selvästi tarpeeksi hyvä jotta voin "varastaa" toisen miehen naisen (edes hetkeksi), se on kiellettyä jolloin siihen liittyy kiinnijäämisen riski mikä voi tuoda lisää nautintoa adrenaliinin avulla. Vähän samoja piirteitä kuin julkisella paikalla paneminen.
Vihaan ajatusta vieraan naisen panemisessa koska miehenä (joka ei ole täysi kusipää) mua käy auttamatta sääliksi sitä sen naisen miestä.
MestariTikku kirjoitti:
No siis, onhan se. En sano tuota ylpeästi tai riemastuneena. Siihen tulee muutamia eri seikkoja mukaan: miehisyyteni on selvästi tarpeeksi hyvä jotta voin "varastaa" toisen miehen naisen (edes hetkeksi), se on kiellettyä jolloin siihen liittyy kiinnijäämisen riski mikä voi tuoda lisää nautintoa adrenaliinin avulla. Vähän samoja piirteitä kuin julkisella paikalla paneminen.
Vihaan ajatusta vieraan naisen panemisessa koska miehenä (joka ei ole täysi kusipää) mua käy auttamatta sääliksi sitä sen naisen miestä.
Täytyy juoda kahvia kupillinen jotta käsittää vastauksen.
Oletko sinulla kerrotun olevan itsesäälin vikaa
On, varmaan siksi että ovat parempia keskimäärin.
Sinkkuna kyllä, itse varattuna ei.
On todellakin kiihottavampaa.
Tuntee ja kokee sen, mitä ja millaista hänen miehensä saa.
Varatut on parasta
Varatut parhaita, tietävät mitä saavat ja miten haluavat rakastella. Järjestelevät menojaan siten että pääsisi päiväpanolle, niin koskaan ei ole "lahna" hotellissa odottamassa , ennen kaikea ei tarvi pelätä että avautuisi vaimolleni panoistaan.
Kyllä laivalla kaataminen on herkkua. On tullut saatua kymmeniä kertoja. Aikuinen naitu nainen tietää mitä haluaa, ei nöösi pojille.
MestariTikku kirjoitti:
Ei kyllä aukea minullekaan. En minä ainakaan miehelle kanna kaunaa, jos se haluaa panna vaimoani. Minä enemmänkin ole siitä otettu. Olisi surullista jos vaimo ei kelpaisi kenellekään muulle. Miehelle paneminen on pelkkää plussaa. Enemmän kantaisin kaunaa vaimolle, että on suostunut vieraan matkaan.
Eli anna mennä vaan.
Varatut eivät ole turhan tarkkoja ehkäisystä. Kondomia ei kysellä ja vihkisormus pidetään sormessa koko ajan. Se kohottaa omaa miehisyyttä. Jonkun jutun mukaan suomalaisilta naisilta on helppo saada. Juttu liittyi yökerhoihin. Pitää paikkansa jatkakaa suomalaiset naiset samalla tavoin.
Tottakai on, siinä on jotain todella kiihottavaa ja kielletty hedelmä kiinnostaa aina. Kiihottavinta on panna vaimon varattuja kavereita paljaalla. Se on toteutunut vain kerran ja sekin ilman minkäänlaista ehkäisyä.