Muita jotka harrastaa vain perinteistä seksiä?
Mä ja mun tyttöystävä ollaan parikymppisiä ja harrastetaan vaan ihan perus muna pilluun yhdyntää aina. Molemmat tykätään oikein kovasti. Meidän seksi koostuu vaan pussailusta, halailusta ja ihan tavallisesta yhdynnästä. Suuseksiä meillä on hyvin hyvin harvoin. Peppuseksiä ei olla ikinä kokeiltu, eikä aiota koskaan kokeilla, se on niin kuvottavaa ja todella homoa.
Kommentit (77)
No jos molemmat on aidosti tyytyväisiä niin mikäs siinä. Henkilökohtaisesti en ikinä pystyisi.
Kai sitä makaronilaatikollankn elää mutta mieluusti syön silloin tällöin karjalanpaistia ja joskus vaikka tacoja.
Vierailija kirjoitti:
No siinäs ku panette miten tahotte, miksi siitä tänne pitää kertoa?
Koska jotenkin tuntuu, että tällä palstalla se on harvinaista.
ap
Ei ole harvinaista. Me tavikset ei vaan pidetä ääntä itsestämme
Vierailija kirjoitti:
No jos molemmat on aidosti tyytyväisiä niin mikäs siinä. Henkilökohtaisesti en ikinä pystyisi.
Kai sitä makaronilaatikollankn elää mutta mieluusti syön silloin tällöin karjalanpaistia ja joskus vaikka tacoja.
Ollaan onnellisia ja miten et muka pystyisi?
Mun mielestä se on maailman kiihottavin ja kaunein asia, kun laitan penikseni tyttöystäväni pilluun.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole harvinaista. Me tavikset ei vaan pidetä ääntä itsestämme
Hyvin sanottu!
Itseäni ihmetyttää, kun monet naiset luulee, että kaikki me miehet ollaan pervoja jotka haluaa lykkiä naista joka reikään, etenkin kakkoseen. Itse olen nuori mies joka on vain kiinnostunut naisen pillusta.
ap
99 % harrastaa ihan tavallista seksiä ja ehkä joskus kännipäissään kokeilee jotain vähän eksoottisempaa. Niistä 99 % ei käy täällä. Seksipalsta on tumputtaja-asiantuntijoille paratiisi. Kaikki tämän palstan pervoiluneuvojen antajat eivät edes ole päässeet livenä vastakkaisen sukupuolen kanssa kontaktiin.
Vierailija kirjoitti:
99 % harrastaa ihan tavallista seksiä ja ehkä joskus kännipäissään kokeilee jotain vähän eksoottisempaa. Niistä 99 % ei käy täällä. Seksipalsta on tumputtaja-asiantuntijoille paratiisi. Kaikki tämän palstan pervoiluneuvojen antajat eivät edes ole päässeet livenä vastakkaisen sukupuolen kanssa kontaktiin.
Erittäin hyvin sanottu! Meillä on juuri tuo suuseksi ainoa "eksoottinen" jota ollaan koitettu, siitäkin on jo yli vuosi.
ap
Anaaliseksiä kerran kokeillut, mutta en saanut penistä sisään ja alkoi ällöttämään. En aio kokeilla jatkossakaan ellei se ole naiselle erittäin tärkeää. Epäilen, koska lähes kaikki naiset taitavat tehdä tuota vain miestään miellyttääkseen.
Suuseksistä sen sijaan nautin todella paljon. Tykkään antaa ja ottaa, joten sitä en todellakaan aio jättää pois.
Eikö teitä kyllästytä, kun kokoajan harrastatte vaain tuota tavallista?
Nuori mies ei vielä ole kyllästynyt pelkkään pilluun :D
Vierailija kirjoitti:
Anaaliseksiä kerran kokeillut, mutta en saanut penistä sisään ja alkoi ällöttämään. En aio kokeilla jatkossakaan ellei se ole naiselle erittäin tärkeää. Epäilen, koska lähes kaikki naiset taitavat tehdä tuota vain miestään miellyttääkseen.
Suuseksistä sen sijaan nautin todella paljon. Tykkään antaa ja ottaa, joten sitä en todellakaan aio jättää pois.
Hyi hitto, kuulostaakin todella kuvottavalta. En voisi seurustella naisen kanssa joka pitäisi kakkoseen panemisesta.
Suuseksi on ihan ok, mutta pärjäämme ilman sitä.
ap
Voi luoja, kun teidän seksielämä vaikuttaa kuivalta!
Kakkoseen kirjoitti:
Nuori mies ei vielä ole kyllästynyt pelkkään pilluun :D
Miks oisin? Naisen pillu on maailman ihanin ja paras asia. ;)
ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö teitä kyllästytä, kun kokoajan harrastatte vaain tuota tavallista?
Ollaan seurusteltu 5 vuotta tyttöystäväni kanssa ja koko sen ajan harrastettu paljon seksiä. Miten normaaliseksiin voi "kyllästyä"???
ap
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja, kun teidän seksielämä vaikuttaa kuivalta!
Voitko kertoa, että miten muka?
ap
Hyvä että on vielä tommosia miehiä!
Kuinka usein te harrastatte seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Ja minä syön vaikka nachoja!
Kerrankin normaali pari näinä epänormaaliuden ihannoinnin aikoina, onnea ja kaikkea hyvää jatkossa teille!
No siinäs ku panette miten tahotte, miksi siitä tänne pitää kertoa?