Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viking Mariella? Kukaan käyny vähään aikaan? Vanha purkki, mutta ilmeisesti uusittu sisältä vai?

Vierailija
02.11.2016 |

Kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin Marellalla vuonna 1971risteilyllä. Oli uusi uljas upea ja valtavan suuri alus. Pituuttakin melkein sata metriä. Oli siinä pikkupojalla ihmettelemistä. Mariellallakin olin melkein kerran risteilemässä, mutta myöhästyin hieman ja näin vain sen peräaallot.

Vierailija
2/4 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi käynyt alkuvuodesta eikä siinä mitään ihmeellistä ollut. Ei ehkä niin hieno kuin mitä Siljan Helsingin-laivat on viime remppojen jälkeen, mutta ei mikään vanha romukaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni sekä Mariella että Gabriella on sisältä uusittu. Garbriella ainakin oli ihan uudenkarheassa kunnossa pari viikkoa sitten.

Vierailija
4/4 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

h_ki kirjoitti:

Käsittääkseni sekä Mariella että Gabriella on sisältä uusittu. Garbriella ainakin oli ihan uudenkarheassa kunnossa pari viikkoa sitten.

Onhan niitä matkan varrella uusittu usempaankin kertaan. Gabriella oli telakalla viime huhtikuussa, joten sen rempasta ei ole kovinkaan kauaa. Mariellan viimeisestä remontista on jo hieman pidempi aika. Se nimittäin rempattiin viimeksi toissa keväänä, eli vuosi ennen Gabriellaa.

https://www.vikingline.fi/valitse-matka/laivat/ms-mariella/uutta-22.4.2…

.