Sosiaalisten tilanteiden pelosta ja luontaistuotteista/vitamiineista tietävät!
Olen lukenut aiheesta ja kuinka vitamiineilla voidaan saada jotakin helpotusta. En siis syö mitään (muita) lääkkeitä.
Olen nyt ostanut: Magnesiumia, Omegaa, L-karnitiinia, B6 ja 5-HTP-vitamiinia ja L-tryptofaania.
Onko tässä nyt vaarana jokin myrkytystila, jos näitä kaikkia alan popsimaan. Vai voinko huoletta syödä näitä kaikkia samaan aikaan?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Miten ajattelit noiden auttavan?
En tiedä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä vielä.
Mutta syöt silti? Tuskinpa noiden vaikuttavuudesta on mitään näyttöä. Terapiaa suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä vielä.
Mutta syöt silti? Tuskinpa noiden vaikuttavuudesta on mitään näyttöä. Terapiaa suosittelen.
Hah, kiitos mutta en kaivannut kyseenalaistamista, vaan kokemuksia/tietoa.
Mulla foliohattu-uute on ollut tehokkaampi. Suosittelen.
Voit syödä kaikkia, magnesium ja omega-3 on muillekin hyväksi päivittäin. Lisäisin tuohon ainakin vielä D-vitamiinin ja mahdollisesti B-complex in sekä varmistaisin että käytössä on varmasti laadukkaat valmisteet! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä vielä.
Jos oikeasti kuvittelet, että tuo cocktail auttaisi sosiaalisten tilanteiden pelkoon, niin voin kertoa että se on placeboa. Mutta ei se placebokaan huono juttu ole. Jos se toimii, niin siitä vain. Rahat voi mennä hukkaan ja sisuskalut, jos liikaa luontaistuotteita vetelee, mutta elämä on.
Kannattaa käydä jossain alan kaupassa kyselemässä noiden yhdistelystä ja sopivista annoksista, ne ei välttämättä ole ne annokset sulle parhaat mitä purkissa suositellaan. Muuten kuulostaa ihan järkevältä kombolta nuo. Lisäisin kanssa d-vitamiinin tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä vielä.
Jos oikeasti kuvittelet, että tuo cocktail auttaisi sosiaalisten tilanteiden pelkoon, niin voin kertoa että se on placeboa. Mutta ei se placebokaan huono juttu ole. Jos se toimii, niin siitä vain. Rahat voi mennä hukkaan ja sisuskalut, jos liikaa luontaistuotteita vetelee, mutta elämä on.
Niin parempi vaihtoehto olisi hakeutua lääkäriin, jossa määrättäisiin vahvoja mielialalääkkeitä. Kyllähän vitaminiit ovatkin paljon kamalampi vaihtoehto. ;-) ja tässä puhutaan nyt suhteellisen lievästä pelosta.
L-teaniini auttoi mulla vähän. Rauhoitti sillä tavalla etten ollut yhtä hermostunut ja tuskainen.
Vierailija kirjoitti:
L-teaniini auttoi mulla vähän. Rauhoitti sillä tavalla etten ollut yhtä hermostunut ja tuskainen.
Oi kiitos, kiva kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä vielä.
Niin no se placebo ei todellakaan ole huono juttu. Eiköhän ne rahat voi huonompaankin laittaa.
Up