no nii , ihmiset ! halloween ja syyspimeä ja kaikkea, joten kerrotaanko omia pelottavia kokemuksia ja pissitään housuun kimpassa?
aloitan : olin myöhään yöllä yksin keittiössä, lapsi joka oli vielä pinnasängyssä nukkuva taapero uinui yläkerrassa ja mies oli yövuorossa. äkkiä tajusin, että joku hahmo kurkistaa keittöön ja vetäytyy pimeään eteiseen ! sydän hakaten otin leipäveitsen ja hiivin tarkistamaan tilannetta..
ja seuraavassa hetkessä olinkin sitten vastakkain valtavan, hymyilevän Kaapo-foliopallon kanssa ! päästin hyytävän rääkäisyn ja olin vähällä puukottaa sitä palloa...
Kommentit (3)
menin kesäiltana yksin terassille, join pari ja päätin sitten lähteä kotiin suihkuun. olin liikenteessä kävellen, matkaa kotiin noin 1km. perääni lähti joku mörisevä karvaturpa huutaen "paljon maksaa? paljon maksaa ämmä perkele?" minulla oli löysät caprit ja tavallinen toppi, eli miltään huoralta en tosiaan näyttänyt...
huh taitaa olla tosi yleisiä tuollaiset, että joku lähtee kadulla perään ! :O
itse pelkäsin vanhassa asunnossani vessaa ihan kamalasti.. joo naurakaa vain, mutta siellä oli "paha" tunnelma.
Mulla ulkkis lähti pyöräilemään perään kun kävelin kadulla. Onneksi kerkesin rappukäytävään turvaan.