Tunnetko jonkun, joka on myynyt maata tai kiinteistön venäläiselle?
Kauheasti kirjoitetaan nyt, että suomalaiset ovat tyhmyyttään ja ahneuttaan myyneet jo puoli Suomea naapurimaalle.
Kommentit (17)
Minä myyn heti jos saan hyvän tarjouksen. Epäröin vain, jos hallitus ja politiikot lopettavat suhmuroinnin ja korruption.
Joo, mun isovanhempien perikunta, eli äitini sisaruksineen. Mökkitontteja. Suurin osa Suomessa maata ja kiinteistöjä omistavista venäläisistä on ihan tavallisia ihmisiä, turha kaikkia on leimata viidenneksi kolonnaksi.
Tunnen yhden nuoren venäläis pariskunnan joilla yksi lapsi ja he osti omakotitalon.
En usko että he suunnittelee Suomen valtaamista.
Tunnen. Sukulaiseni myi tonttinsa missä vanhoja maatilan rakennuksia.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mun isovanhempien perikunta, eli äitini sisaruksineen. Mökkitontteja. Suurin osa Suomessa maata ja kiinteistöjä omistavista venäläisistä on ihan tavallisia ihmisiä, turha kaikkia on leimata viidenneksi kolonnaksi.
Kriisiaikana ne on niin venäläisiä kuin olla ja voi. Lukekaa esim. kaksoiskansalaisuudesta.
Tunnen ja myisin itsekin. Lapsellista kuvitella, että jokainen pietarilainen Sergei tai Natalia suunnittelee Suomen valtausta, kun todellisuudessa haluavat kivan kesämökin Saimaalta. Muistatteko muuten kuinka 20 vuotta sitten vouhotettiin, että sakemannit ostavat meidän rannat? Ajatelkaa miten juntilta se tänä päivänä kuulostaa.
Jokunen vuosi sitten venäläiset osti isolla rahalla tontteja ja taloja kaakkois-Suomesta. Pari vuotta sitten tilanne kääntyi siihen, että nyt ne samat venäläiset yrittää myydä ostamansa kiinteistöt takaisin, ja ovat valmiit myymään myös tappiolla. Ruplan kurssin heilahteluhan tämänkin ilmiön takana on. Kaikki venäläiset kiinteistönostajat ei siis todellakaan ole tukikohtia perustamassa 😂
Ei ne venäläisille myydyt maat ja kiinteistöt siirry Venäjän federaation omistukseen. Suomella on oikeus pakkolunastaa omalla maaperällään olevat tönöt ja läntit itselleen niin halutessaan. Vai luuletteko te, että kriisin sattuessa Suomi ei ensimmäisenä valtaisi venäläisomistuksia? Voi tätä populismin määrää...
En myynyt tyhmyyttäni. Käärin hyvät rahat.
Omistan maata rajan läheltä ja heti myyn tai vuokraan kun tulee tarjous, jos hallitus jatkaa samalla korruptio ja hyvä veli-sisar-linjalla.
Se kriisi on ilmoitusluontoinen asia. Suomen armeija ei ehdi kissaa sanomaan. Nauttikaa te isänmaanpetturit rahoistanne niin kauan kuin vielä voitte.
Mun mielestä valtio on myynyt omia kiinteistöjään venäläisille esim, entisiä oppilaitoksia. Varmaan saaneet hyvät bonukset.
Naapurissa asuu venäläisperhe. Varmaan ostivat talonsa edellisiltä naapureiltamme. Ihan kunnon väkeä ovat.
Joo joo, Venäjä hyökkää, lopeta jo, huoh!
Ei tarvitse hyökätä. Nehän ovat jo täällä.
Tunnen