Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kutinasta?!

09.03.2006 |

Ihan mielenkiinnosta kyselen..

Onko kellään ollut loppuraskauden aikana kutinaa, mutta silti maksa- ja sappiarvot olleet ihan normaaleja?

Mun kutina ei ole mitenkään häiritsevä, mutta toisinaan tuntuu, että varpaita ja jalkapohjia kuumottaa ihan älyttömästi ja siksi niitä pitää raapia. Tosin mun iho on myös aika kuiva, joten saattaaahan kutina jotua siitäkin...

Noissa labrakokeissa olen juuri viime viikolla käynyt, ja kaikki oli niissä ok. Mulla nyt rv 31+3.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen, että onko sulla käsissä ja jaloissa turvotusta? Sekin voi aiheuttaa kihelmöinnin tunnetta raajoissa. Mulla tuli tänään 32 viikkoa täyteen ja välillä tuntuu sille että olis pieniä muurahaisia jalkapohjissa, kun jalat välillä kovasti turpoo. Jalkojen nostaminen ylös ja runsas juominen auttaa.

Vierailija
2/3 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan raskauden aikana varsinkin loppuraskaudesta kutitti kamalasti masua ja rintoja, kaveri kertoi aivan samaa. Arvot oli kyllä ihan normaalit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa just noilla samoilla viikoilla kuin sulla kutinaa, lähinnä kuitenkin rinnoissa, vatsassa ja säärissä. Kutina äityi niin kovaksi, että soitin polille ja pyysivät tsekkaukseen. Arvot ja kaikki oli ok ja kutina lakkasikin parissa vkossa. Mulla ei ollut edes iho mitenkään erityisen kuiva (talvella kai kaikilla on hiukan) eikä muutenkaan huonossa kunnossa. Mutta siis kutinaa oli ja onneksi kutina myös meni :)

Mangolia