Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua luultiin eilen 25-vuotiaaksi. Olen 38. Vituttaa.

Vierailija
30.10.2016 |

Olihan se jossain vaiheessa ihan kiva, että minua aina luultiin ikäistäni nuoremmaksi. Eilen juttelin yhden uuden ihmisen kanssa ja ihmettelin, kun hän jotenkin tuntui vähättelevän minua. Tai ehkä vähättely on vähän huono sana, mutta tiiättekö sellaista, että jos itse sanon vaikka että "asuinpaikka xxx vois kyllä olla aika mukava, ollaan mietitty muuttoa", niin keskustelukumppanin vastaus on tyyliä "jaa sinne, no kyllähän se on vähän hintava, mutta kyllähän sinä vielä ehdit hyvin säästää käsirahaa varten". Keskustelu meni aikansa tällä tyylillä ja sitten kun kävi ilmi että hän luuli minua 25-vuotiaaksi ja sai kuulla että olen 38, putosi leuka tiskiin ja hän poistui vähin äänin takavasemmalle.

Pikkasen vituttaa. Kai saa vituttaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Onhan se ihan kivaa, että naama on pysynyt nuorena (ei tosin omasta mielestä), mutta pelottaa varsinkin työelämässä, miten vaikuttaa uskottavuuteen.

Vierailija
2/12 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Muutama vuosi eteenpäin, ja olet taas todella iloinen nuorekkuudestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysyi lipaskerääjät ( veteraaneille) onko äiti tai isä kotona kun menin avaamaan. Ei muuten, mutta mulla oli vauva olkapäällä :D

Vierailija
4/12 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kuitenkin enemmän vituttais jos olisit 25 ja luultais 38? :D

5/12 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää se kuuluisa ikis?

Vierailija
6/12 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varmaan kuitenkin enemmän vituttais jos olisit 25 ja luultais 38? :D

Luultavasti kyllä. :) Mutta kyllähän tuo työelämän näkökulmasta korpeaa, kun olen vaihtamassa työpaikkaa ja työni on tosiaan sellaista, että tapaan paljon ihmisiä. Kuinkakohan moni työkontaktikin on luullut minua "tytönheitukaksi"? :O ap

Vierailija
7/12 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samanlaisia kokemuksia... Olen 33v ja ihmiset luulee mua usein 10v nuoremmaksi. Ja juurikin tuollai vähättelevään sävyyn. Esim se ärsyttää että baarissa saattaa joku paljon nuorempi mies lähestyä, mutta kun selviääkin ikä, niin kiinnostus lopahtaa. Se ärsyttää. Mutta oikeasti, tietty on kivempi näyttää nuoremmalta, kuin vanhemmalta kuin mitä oikeasti on, en mä sitä kiellä tai valita. Vaikka jotkut tilanteet aiheuttaakin ristiriitaisia tunteita.

Vierailija
8/12 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vielä jatkaa... Ja jotkut puolitututkin silleen "tytöttelee", yksi miehen kaverin (ex)naisystävä kerran otti poskesta kiinni "voi kun olet niin söpö", eikä ollut kuin muutaman vuoden vanhempi. Vitutti kyllä!

Vierailija
9/12 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempihan se olisi ollut jos sinua olisi luultu 51-vuotiaaksi vaikka todellisuudessa olet 38-vuotias.

Vierailija
10/12 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua luuli toissapäivänä eräs naisihminen alle nelikymppiseksi. Olen 53. Seisoskeltiin eräässä nähtävyyspaikassa mieheni kanssa (mies on 66-vuotias). Tarjouduin ottamaan kuvaa  naisesta tyttärensä kanssa. Nainen oli tosi kiitollinen ja jäätiin juttelemaan, kysyin siinä tyttären ikää (kymmenen v.) Nainen sitten kysyi onko meillä lapsia. Kyllä, neljä. Nainen kysyi minkä ikäisiä he ovat. Kerrottuani lasten iät nainen oli todella hämmentynyt ja epäili että pelleilemme... Sitten sanoi että hän ajatteli mieheni olevan 40 - 50 vuotias ja minusta ajatteli että olen korkeintaan 38.

Ei harmittanut mutta hämmensi kyllä aika lailla minuakin. Luulisi että naamasta näkyy kilometrit.

Vierailija
11/12 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kahdeksan kymppiset ovat paremmassa kunnossa kuin 20-30 kymppiset. Häiriintyneet pikkupilkut kaatuilevat mukulakivillä kun juoksevat konkreettisesti miesten perässä. Vuoden päivät epätoivoisesti yrittää solvata mutta välkymmät porskuttaa ohitse. Tyhmät tytsit jåävät nalkuttamaan, roikkumaan ja seurailemaan kauppakeskukseen kun muuta ei pikku päähän mahdu. Varmaan ärsyttää kovasti tyhmän leima otsassa.

Vierailija
12/12 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muaki luullaan monesti n.10v nuoremmaksi, mutta ikinä ei siihen oo liittyny vähättelyä tai tytönheitukkana pitämistä. Olen 35v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan