Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen eronnut kolme vuotta sitten ja vieläkin

Vierailija
25.10.2016 |

Entinen narsistipaska exä saa mut heikkoina hetkinä itkemään vain niitä hirveitä aikoja ajatellessani vaikka olen nykyään onnellisesti uudessa ja terveessä suhteessa. Kokemuksia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlaisia kokemuksia! Jäi ikuset traumat

Vierailija
2/10 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika autta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan jokin asia joka auttaisi asian loppuun käsittelemisessä?

Vanhat jutut ei kuitenkaan enää monen vuoden jälkeen voi kauheasti toista vahingoittaa (ei ainakaan ole pakko), joten yrittäisin aktiivisesti hankkiutua traumasta eroon.

Muistella voi, mutta itkuun purskahtaminen kuulostaa jo isommalta jutulta..

4/10 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroa

Vierailija
5/10 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi kannattanut sekaantua jännikseen. Mutta kun kemia, sähkö, kihelmöinti jne.

Vierailija
6/10 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi kannattanut sekaantua jännikseen. Mutta kun kemia, sähkö, kihelmöinti jne.

Sanot varmaan miehelle, jolla on ollut narsistinen nainen, että no mitäs läksit jännä-Jennan matkaan?

Vierailija
7/10 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanot varmaan miehelle, jolla on ollut narsistinen nainen, että no mitäs läksit jännä-Jennan matkaan?

Miksi ei sanoisi? Kyllä naisissakin on ihan samoja ihmistyyppejä ja niitä kannattaa todellakin välttää. Ja kyllä, aivan kuten miehissäkin, niin he saattavat olla niitä söpöjä ja viattoman näköisiä.

Vierailija
8/10 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No justiinsa niin! Kun nainen alussa oli kaikkien porukan miesten huomion kohteena, kaunis, kuplivan iloinen ja eläväinen ja sai miehen tuntemaan olonsa erityiseksi, niin olishan siitä jo silloin pitänyt tietää. Tyhmä mies, jos sellaisen otti.

Vierailija
9/10 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko AP käynyt eroryhmän?

Vierailija
10/10 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli suhde narsistin kanssa vuosina 2000-2002 mutta silti yhä vieläkin se tulee välillä mieleen ahdistavana kokemuksena. Nykyään olen onnellisessa suhteessa ja siinä välissäkin minulla oli monivuotinen suhde mukavan naisen kanssa josta on vaan hyviä muistoja vaikka se suhde ei ikuisesti sitten kestänytkään.

Se miten tuo narsistinainen aikoinaan minua kohteli ei herätä niinkään ahdistusta vaan se että miksi ihmeessä annoin sen tapahtua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme