Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pois TV:sitä Aku Hirviniemi eukkoineen,Riku Nieminen

Vierailija
25.10.2016 |

Roope Salminen, Jenni Pääskysaari....

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä katso niitä ohjelmia. Mulla ei oo telkkaria, enkä varta vasten katso netistä sellaisia ohjelmia, jotka mua ärsyttävät. Katson vain mielestäni hyviä ohjelmia.

Vierailija
2/36 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne on joka ohjelmissa, ei voi välttyä. Samaa mieltä Apn kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei asialla niin väliä, koska en koskaan katsele ohjelmia, joissa nämä ovat mukana. Minua on viimeksi naurattanut suomalainen viihdeohjelma joskus 80-luvun lopulla, kun oli Velipuolikuu, Mutapainin ystävät ja Hymyhuulet. Sen jälkeen olen jättänyt nämä ns. viihdeohjelmat aivan muiden ihmisten katseltaviksi, en ole niistä löytänyt mitään mukavaa enkä viihdyttävää.

Vierailija
4/36 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

komppaan, yliannos tullut

ymmärrän et pienessä suomessa pitää ottaa kaikki duunit mitä saa kun äkkiä voi friikkuna jäädä ihan duunittakin, mutta kyllä sitä kiinnostusta ja tulevia töitä vähentää myös tää ylinäkyvyys

Vierailija
5/36 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne on joka ohjelmissa, ei voi välttyä. Samaa mieltä Apn kanssa.

Miten mä sitten voin välttyä? Mä oon nähnyt Roope Salmisen ehkä kahdesti jossain ohjelmassa, Aku Hirviniemeä ja Riku Niemistä olen nähnyt varmasti Putouksessa ja joissain elokuvissa, Jenni Pääskynsaarta en ihan välttämättä ole tällä vuosikymmenellä nähnyt.

1

Vierailija
6/36 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä: mä näin Roope Salmisen Antti Holma show'ssa ensimmäistä kertaa, ja Antti Holma esitteli hänet suunnilleen niin, että tässä mies, joka ei esittelyjä kaipaa. Me tuijotettiin miehen kanssa toisiamme: kuka tuo oikein on?

1

Vierailija
7/36 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Ei kertakaikkiaan jaksa niitä samoja naamanvääntäjiä. Kyllästyttää pahasti ja varsinkin Lahtiska on liikaa, ihan mahahapot nousee pelkästä sen nimen kirjoittamisesta.

Vierailija
8/36 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä: mä näin Roope Salmisen Antti Holma show'ssa ensimmäistä kertaa, ja Antti Holma esitteli hänet suunnilleen niin, että tässä mies, joka ei esittelyjä kaipaa. Me tuijotettiin miehen kanssa toisiamme: kuka tuo oikein on?

1

Kotikadun Narsku. Näin hepun ihkaelävänä Kotikadun lopetusbileissä Ylen Isossa Pajassa joulukuussa 2012. Silloin vielä se oli kohtelias nuorimies, jolle ei ollut suurempi kuuluisuus vielä tullut eikä näin ollen vielä noussut hattuun. Nyt olisi asia varmasti jo toinen.

Vierailija
9/36 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä tv-taukoa saisivat pitää myös Jussi Vatanen ja Mikko Leppilampi.

Vierailija
10/36 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 21 tulee Maikkarilta taas Aku Hirviniemeä :)

Vierailija
11/36 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin, aku ja 7 ihmettä alkoi taas mtv-kanavalla. ihanaa.

Vierailija
12/36 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin Janne Kataja ja varsinkin Sami Hedberg pois töllöstä.

Vierailija
13/36 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja Jaajo!

Vierailija
14/36 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Antti Holma, hyi. Kamala.

Vierailija
15/36 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku ja vaimonsa ärsyttää tosi pahasti!!! Saisivat todellakin häipyä ruudusta, en jäis kaipaamaan.

Ennen tykkäsin Akusta, mut liika on liikaa. Enkä tykkää kun sen matkailuohjelmassa näytettiin kukkotappelua yms. eläinrääkkäystä. Loppu sarjan seuraaminen siihen.

Vierailija
16/36 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän listaan voisi lisätä myös Vappu Pimiän

Vierailija
17/36 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu Pimiä on todella takakireän oloinen, eikä kestä minkäänlaista kritiikkiä. En jää kaipaamaan vaikka poistuu radiosta ja tv:stä.

Vierailija
18/36 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Vappu Pimiähän ei ole enää muutamaan vuoteen ollutkaan ruudussa? Eikö se jäänyt vauvalomalle tms. 

Aku Hirviniemi, Roope Salminen, Riku Nieminen ja Antti Holma ovat kyllä ehkä kulahtaneimmat tv-kasvot tällä hetkellä. Yksikään noista ei edes ole viihdyttävä. Hirviniemi ei yksinkertaisesti ole hauska vaan töykeän oloinen ja karismaton huutelija, Salminen on kiukkuiluineen ja angsteineen kuin 14-vuotias teinityttö, persoonatonta zeitgeist-Niemistä on saanut tuijottaa jo viisi vuotta ja Antti Holma vain kikattelee inside-läppää uusmediakavereidensa kanssa aina kun ylimieliseltä hymistelyltään ehtii vaikka joskus oli noista ehkä lahjakkain. 

Noiden kannattaisi jo jäädä kulissien takaiselle tuotantopuolelle, pilaavat oman uransa ja elämänsä kun ottavat vastaan jokaisen kasvoroolin mitä tarjotaan ja heiluvat joka toinen päivä lehdissä antamassa turhia haastatteluja. 

Vierailija
19/36 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä koskaan nähnyt Roope Salmista.

Vierailija
20/36 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu Pimiän ohjelmia tulee kokoajan uusintana vaikka olisikin äitiyslomalla. mm. Vapun valtakunta, Tuubi, Mitä tänään syötäisiin.