Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tälläsiä te lapsiperheet olette, tässä esimerkki video siitä. Olkaa hyvät.
Kommentit (5)
Mä tiedän, millaisia me ollaan. Pystytkö antamaan edes yhden hyvän syyn, miksi mun pitäisi katsoa joku video, joka vastaa mielikuvaasi jostain asiasta? Voin katsoa, jos osaat perustella tarpeeksi hyvin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sääliksi kävi koira parkaa ja toi kuvaaja (vissiin ton mukulan isä) vaan nauroi :( mulla ei oo lapsia mutta jos olis, en ikinä antais lapsen tehdä noin koiralle. vaikka se koira kuinka kiltti onkin, ei tuo oo oikein :( pistää vihaksi!
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei oo koiraa...
Mutta jos olisi.
Alue: Aihe vapaa
up