Fitness on itsekeskeisten ihmisten laji - Sofia Ruusila oiva esimerkki
Aamutv:ssä haastateltu S Ruusila esitteli kirjaansa jonka nimi oli kuin olikin Sofia. Kirja ilmeisesti käsittelee fitness urheilua, mutta olisi ollut ehkä järkevää saattaa se myös kirjan otsikossakin jotenkin ilmi.
Tämä Sofia kun ei ole niinn tunnettu henkilö (vaikka itse ehkä niin luulee), että pelkkä etunimi kertoisi mistä on kysymys.
Sain myös kuvan Iltalehden viikonlopulla olleesta haastattelusta hyvin itsekeskeisestä ihmisestä, jonka maailmaan ei mahdu mitään kuin hän itse. Tuli vain mieleen miettineekö mitään muita asioita ikinä, kuin vain ja ainoastaan omaa kehoaan päivät pääksytysten?
Kommentit (18)
Ja teillä on sitten aikaa miettiä Sofiaa päivät pääksytysten.
Aika ikävästi ap tulkitsee asioita. Jos kirjoitetaan kirja ihmisestä itsestään, niin henkilön nimi on ihan oiva nimi kirjalle. Ja jos henkilöä haastatellaan omasta kirjastaan tai hänen omasta urheilulajistaan, joka sattuu vielä olemaan yksilölaji, niin silloin hän varmaan puhuu omasta elämästään ja itsestään.
Mutta se, että onko fitnes turha laji tai edes millään tavalla hyväksi kenellekään on sitten ihan oma keskustelunsa.
Ainakin saanut lyötyä rahoiksi kun taas uusi kämppä ja auto
No, tulen ikuisesti muistamaan kuinka Sofia Ruusila julkaisi kuvan salilla olevasta hieman pyöreämmästä treenaajasta ilkein kommentein höystettynä. EN tule tukemaan tätä henkilöä millään lailla, ostamalla kirjoja tai nettivalmennuksia, saatika klikkailemalla auki yhtäkään häntä koskevaa Iltapa**an otsikkoa.
Aika monella syynä syömishäiriö ja vääristyny kehonkuva. Fitness on vaan parempi sana ku anoreksia. Molemmissa elämä pyörii vain ja ainoastaan kehon ympärillä, molemmissa koetaan huonoa omaatuntoa, molemmat rajoittavat oikeaa elämää.
Siskoni on tällainen fitnesstyttö ja pahaa tekee kuulla, kuinka hän itkee huoneessaan peilikuvalleen, vaikka kroppa on jo aivan täydellinen.
Muiden edessä hän vaikuttaa hyvinkin itsevarmalta ja kehoaan rakastavalta. Toisinaan tulee paha romahdus paineiden kasaantuessa.
Minä sairastin itse anoreksiaa teininä ja kyllä minä sanon, että tuo on nykyajan syömishäiriö. Montako aikuista ikuisesti fitannutta naista tunnette? Tuskin kovinkaan montaa, ellei se ole ammatti.
Onko mielestänne normaalia syödä vuosia tiukan kuurin mukaan ja viettää kaikki aika saleilla? Ei normaalijärjen kanssa bodaavat miehetkään niin tee. He suovat itselleen vapaapäiviä ja kuukausiakin.
T. Bodarin vaimo
Kaikki urheilijat on itsekeskeisiä, varsinkin yksilöurheilijat.
Tämä korostuu vielä lajeissa, joissa ulkonäkö on yksi tärkeimmistä kriteereistä.
Kyllävain kirjoitti:
No, tulen ikuisesti muistamaan kuinka Sofia Ruusila julkaisi kuvan salilla olevasta hieman pyöreämmästä treenaajasta ilkein kommentein höystettynä. EN tule tukemaan tätä henkilöä millään lailla, ostamalla kirjoja tai nettivalmennuksia, saatika klikkailemalla auki yhtäkään häntä koskevaa Iltapa**an otsikkoa.
Jotkut jaksaa jauhaa yhdestä inhimillisestä virheestä lopunelämänsä. Sinäkö et ole koskaan tehnyt mitään virheitä elämässäsi, haukkunut ketään jne? Sofia itsekin myönti jälkeenpäin olleensa ajattelematon kun julkaisi kuvan. En minäkään aina ajattele ihan loppuun asti mitä sinne nettiin suollan, joskus hävettää jälkeenpäin mutta se on elämää.
Vierailija kirjoitti:
Aamutv:ssä haastateltu S Ruusila esitteli kirjaansa jonka nimi oli kuin olikin Sofia. Kirja ilmeisesti käsittelee fitness urheilua, mutta olisi ollut ehkä järkevää saattaa se myös kirjan otsikossakin jotenkin ilmi.
Tämä Sofia kun ei ole niinn tunnettu henkilö (vaikka itse ehkä niin luulee), että pelkkä etunimi kertoisi mistä on kysymys.Sain myös kuvan Iltalehden viikonlopulla olleesta haastattelusta hyvin itsekeskeisestä ihmisestä, jonka maailmaan ei mahdu mitään kuin hän itse. Tuli vain mieleen miettineekö mitään muita asioita ikinä, kuin vain ja ainoastaan omaa kehoaan päivät pääksytysten?
Eiköhän se noissa firness piireissä tunneta, eikä suklaata syövä ylipainoinen av-mamma sen kirjaa ostaisi kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika monella syynä syömishäiriö ja vääristyny kehonkuva. Fitness on vaan parempi sana ku anoreksia. Molemmissa elämä pyörii vain ja ainoastaan kehon ympärillä, molemmissa koetaan huonoa omaatuntoa, molemmat rajoittavat oikeaa elämää.
Siskoni on tällainen fitnesstyttö ja pahaa tekee kuulla, kuinka hän itkee huoneessaan peilikuvalleen, vaikka kroppa on jo aivan täydellinen.
Muiden edessä hän vaikuttaa hyvinkin itsevarmalta ja kehoaan rakastavalta. Toisinaan tulee paha romahdus paineiden kasaantuessa.
Minä sairastin itse anoreksiaa teininä ja kyllä minä sanon, että tuo on nykyajan syömishäiriö. Montako aikuista ikuisesti fitannutta naista tunnette? Tuskin kovinkaan montaa, ellei se ole ammatti.
Onko mielestänne normaalia syödä vuosia tiukan kuurin mukaan ja viettää kaikki aika saleilla? Ei normaalijärjen kanssa bodaavat miehetkään niin tee. He suovat itselleen vapaapäiviä ja kuukausiakin.
T. Bodarin vaimo
Mammat komppaa, kun itseään paremmassa kunnossa olevia haukutaan. Voi taas hyvällä omalla tunnolla ahmia sohvalla suklaata ja sipsejä.
Kyllävain kirjoitti:
Minä tulen ikuisesti muistamaan tämän ketjun missä av-mammat haukkuvat Sofiaa kilpaa.
Tämä on keskustelupalsta missä ihmiset hengaa, kirjoittelee ja viettää OSANaikaansa elämästään. Ei päivät pääksytysten.
Nämä fitness-kuivankesän-oravat sitä vastoin elävät 7/24 omaa napaansa tuijottaen, sanan varsinaisessa merkityksessä. Saavat sen vielä kuullostamaan tavoiteltavana ja ainoalta oikeana.
Itsekeskeisen aika säälittävä maailma joka koostuu öljyisistä perskannikoista pyllistysskapoissa.
Ne tuntee, jotka kirjasta on ylipäänsä kiinnostuneet. Ja kirjannimi on Fit by Sofia.
Muuta urheilua tästä ei löydä kuin urheilulla terveytensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Sofia kun ei ole niinn tunnettu henkilö (vaikka itse ehkä niin luulee), että pelkkä etunimi kertoisi mistä on kysymys.Sain myös kuvan Iltalehden viikonlopulla olleesta haastattelusta hyvin itsekeskeisestä ihmisestä, jonka maailmaan ei mahdu mitään kuin hän itse. Tuli vain mieleen miettineekö mitään muita asioita ikinä, kuin vain ja ainoastaan omaa kehoaan päivät pääksytysten?
Tuleehan se kirjan aihe nimessä esiin. Kirjan nimi kun ei ole pelkkä Sofia. Ja väitän että Sofia on fitnesspiireissä tunnettu nimi. Tuskinpa tuota kirjaa on av-mammoille edes suunnattu.
Sofia kertoi kuinka oli niin rankalla kisadieetillä että joutui konttaamaan suihkuun. Nyt hän sitten jakaa hyvinvointivinkkejään esim. ruokavaliostaan kirjassaan. Ehkä söpöä:n ehkä kannattaisi hankkia tämä kirja.
Sairaalloisesti ylipainoisena ahmimishäiriöisenä ostin / lainasin kaikki mahdolliset fitness / ruokavalio / laihdutuskirjat. Usein juuri ylipainoiset ostavat tällaisia kirjoja.
Kyllävain kirjoitti:
No et sinä kovin hyvin sitä muista, koska kuvan henkilö ei ollut pullukka vaan Sofian mielestä rumissa/sopimattomissa vaatteissa.
Samaa mieltä. Ei kovinkaan miellytävä tyyppi. jos ei pysty hyötymään jotain tai et ole "julkkis" huomioarvo tämän typsyn kohdalta sinuun 0