Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyrmäystippoja??

Vierailija
24.10.2016 |

Täysi-ikäinen tyttäreni, joka on hyvin kohtuullinen alkoholinkäytön suhteen, on 2 kertaa tämän syksyn aikana ilmeisesti saanut tyrmäystippoja. Hän on ollut liikkeellä ystäviensä seurassa ja todistetusti juonut vain pari siideriä, jonka jälkeen mennyt sekavaan tilaan.
Minua huolestuttaa, onko tällainen yleistäkin baareissa nykyään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tyttäresi olisi aika tarkastella sitä, miten käyttäytyy baarissa. Niitä juomia ei jätetä hetkeksikään vahtimatta. Vaikka tulisi kuinka hyvä biisi ja on pakko mennä tanssimaan.

Vierailija
2/8 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ne oikeasti ole kovin yleisiä, tai sitten tyttäresi liikkuu todella epäilyttävissä piireissä/paikoissa, ehkä siinäkin voisi olla sitten tsekkaamisen varaa (en tarkoita syyllistää uhria).

Toisekseen, jos _oikeasti_ on juonut vain vähän, voisi olla jotain terveydellistä ongelmaa, esim. maksan kanssa, ei pysty käsittelemään alkoholia? Näin oli yhdellä tutullani, meni muutamasta juomasta tosi heikkoon happeen ja se paljastui syyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!

Nämä sekavuuskerrat ovat yksittäisiä, muina kertoina saman märän juotuaan ei ole mennyt sekavaksi. Voiko siis olla maksaperäistä tai muuta terveysongelmaa?

Vierailija
4/8 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysi-ikäinen tyttäreni, joka on hyvin kohtuullinen alkoholinkäytön suhteen, on 2 kertaa tämän syksyn aikana ilmeisesti saanut tyrmäystippoja. Hän on ollut liikkeellä ystäviensä seurassa ja todistetusti juonut vain pari siideriä, jonka jälkeen mennyt sekavaan tilaan.

Yleensä syytä kannattaa hakea läheltä, vaikka kasilaukusta.  Olisko siellä jotain sellaista mikä ei kestä yhdistämistä alkoholiin?    Mutta tärkeämpää on tietenkin hakea ja syyttää muita, koska se on mediaseksikkäämpää.

Vierailija
5/8 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täysin väärässä. Tämä on todella yleistä, vaikka siinä sinun kantakuppilassa näin ei olisikaan tapahtunut.

Vierailija
6/8 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu niitä juomia ei saa jättää hetkekskään vahtimatta. Terota se nyt ainakin tytölles.

Vierailija
7/8 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tyrmäystipat on tosi yleisiä ainakin vähän isommissa kaupungeissa.

Juomaa ei saa ikinä jättää pöydälle tai mihinkään ilman vartiointia. Ei myöskään kannata ottaa kenenkään tarjoamia juttuja (ellei itse ole ollut tilaustilanteessa mukana. En kyllä ikinä itse ota kenenkään tarjouksia vastaan, koska yleensä sitten mies olettaa, että tanssitaankin koko loppu ilta yhessä.)

Eli toisin sanoen, varmasti ilman tyrmäystippoja pärkää, kun iste tilaa aina juomansa eikä ikinä jätä juomaa pöydälle tms. Näkäetäisyyden näkymättömiin.

Vierailija
8/8 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla lailla toi sekavuus ilmenee? Onko pupillit laajentuneet / kutistuneet? Onko hällä käytössä jotain lääkitystä jota ei ennen ole ollut? Laihduttaako? Sairauksia? Onko "pari" siideriä 4 x 0.5 litraa vai 2 x  0.3 litraa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi