Taidan tänään pelata koko päivän pelata pleikkaria.
En ehkä viitsi edes vaihtaa yöpaitaa pois puhumattakaan suihkuunmenosta. No pyykkiä ehkä voisi pestä koneellisen.
Kommentit (13)
Mä pelasin koko viime viikon tietokoneella. Jaksoinkohan peräti kahdesti pukea muut vaatteet kuin aamutakin. :D suihkussa kävin kyllä päivittäin.
Tulipas otsikkoon toistoa, sori. Pidän täällä kahvitaukoa, Witcher 3 Hearts of Stone menossa. Suihkussa kyllä kävin kun palelsi ja puin lökövaatteet päälle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tulipas otsikkoon toistoa, sori. Pidän täällä kahvitaukoa, Witcher 3 Hearts of Stone menossa. Suihkussa kyllä kävin kun palelsi ja puin lökövaatteet päälle.
Ap
Kelpo peli tuo Witcher 3. Hakkasin sitä n. 1000 tuntia. Enkä edes liioittele.
Ammattinne ja kuukausittaiset bruttotulonne?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Meinasin kirjoittaa, että pelaisit edes Civilization VI:tä, mutta onneksi luin tähän asti. Ihan kelpo valinta tuokin.
Aah nuo päivät on ihan parhaita. Ihan harmittaa, kun tarvitsee mennä iltavuoroon, eikä voi linnoittautua pleikkarin/tietokoneen ääreen.
Nauti!
Vierailija kirjoitti:
Mites ne tähän liittyy?
Mulla oli syyslomaviikko ja monta päivää meni aamusta iltaan Skyrimin kanssa tietokoneella. Ihanaa aivojen nollausta. Oli vuoden tauko pelistä ja nyt taas innostaa.
Mulla on viikolla 46 loma jolloin aion pelata peliä nimeltään diablo 2 niin paljon kuin jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Logistiikka hommeleita, 2k netto.
Vierailija kirjoitti:
3D-mallintaja. Eli taiteilija. Rahaa tulee kuukausittain työnantajalta ;) Työaika on liukuva eikä toimistolle ole edes pakko mennä, kotanakin voin samat hommat tehdä. Laita paremmaksi. :)
Tuo kuulostaa hyvältä päivältä.