Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA AUTTAKAA!! OLENKOHAN IHAN TERVE PSYYKKISESTI?

Vierailija
23.10.2016 |

Oon 16v ja en siis ole ikinä harrastanut seksi tai siis oon vain masturboinnu yksinään.
Nyt kuitenkin oon huomannu, että en pysty olemaan enää masturboimatta.
Tai tätä on niin vaikea selittää.
Olen siis jo pikkulapsesta saakka tehnyt päivittäin sitä unnutusta vai mitä se olikaan?
Mutta 15v täyttäessä ja tämä jotenkin riistäytyi käsistä.. Masturboin monta kertaa päivässä ja se häiritsee välillä muuta elämääkin.
Välillä päätän, että en masturboi vähään aikaan, mutta jossain kohtaa tulee sellainen outo olo ja ajattelen että ihan sama ja pian sen jälkeen taas kaduttaa.

Oon siis poika jos se jotenkin on oleellinen tieto ? 😳
Onko tämä jtn normaalia murrosikään liittyvää vai onko mulla masturbointiriippuvuus?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitää saaha isoo mustaa patukkaa

Vierailija
2/3 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, et ole psyykkisesti terve. jatkuva vainoharhailu eri sairauksien takia ja jatkuva itsetarkkailu ja sen tuoma ahdistus kertoo, ettet ole henkisesti kunnossa. Koululääkärille/terveydenhoitajalle/mt-toimistoon yhteyttä hopi hopi, niin saat diagnoosin ja apua. Sitten ei tarvitse etsiä enää sairauksia, kun tietää jo. Mieti mikä helpotus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tervettä jos masturbointi haittaa välillä muuta elämää, tai ettet päätöksistäsi huolimatta pysty olemaan masturboimatta. Kannattaa käydä terkkarilla puhumassa vaikka asiasta ja kertoa asia niin kuin tännekin. Tsemppiä!