Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylireagoinko kaverin käytöksestä?

Takapenkin tyttö...
23.10.2016 |

Minulla on läheinen kaveri joka on todella sosiaalinen ja kaikin tavoin ulospäinsuuntautunut. En itsekään mikään ujo ole mutta en samalla tavalla halua koko ajan hirveästi ihmisiä ympärilleni.

Olemme molemmat yhdessä yhdistyksessä jossa muut jäsenet ovat minua 10-25 v vanhempia. Me ollaan ainoat aktiivisesti jäsenet jotka ovat vähän nuoremmat.

Ystäväni on minua 7v nuorempi. Olemme normaalisti suht paljon tekemisissä. Tunnen hänen vanhemmat. Meillä samanikäiset lapset etc.

Olimme menossa tämän yhdistyksen kanssa retkelle. Joskus ystäväni sanoi ohimennen tyyliin että "Roosakin tulee mukaan". En ajatellut koko asiaa koska retki on sellainen johon voi ottaa puolison mukaan ja ylimielisesti kai sitten kavereitakin.

Olimme sitten lähdössä retkelle jonne mentiin linja-autolla kaikki yhdessä mutta eri pysäkeiltä. Kaverini istui jonkun minulle tuntemattoman samanikäisen naisen vieressä. Sanoi kyllä hei kun menin ohi istumaan vapaalle paikalle. Kun olimme perillä niin kaverini kiisi ulos linja-autosta tämän naisen kanssa. Minulla ei ollut mitään saumaa ehtiä heidän mukaansa. Retkeen kuului ruokailu ja kiisivät jonnekin pöytään istumaan. Ei oltu retken aikana tekemisissä. toisaalta ohjelma suurelta osin sellaista ettei voinut puhua. Mutta oli siis ruokailu ja odottelua. Joihin kaikkiin ystäväni lähti hyvä ettei juoksu jalkaa tämän naisen kanssa.

Minua asia harmitti koska olen sitä mieltä että on ihan kohteliasta esim a) esittää että tässä on minun opiskelukaveri/lapsuudenkaveri/serkku/kuka nyt onkaan sekä b) pyytää mukaan tyyliin "tuletko meidän kanssa tähän pöytään istumaan".
Niin ajattelen että itse olisin tehnyt ja ajatellut että "kaikki mahtuu mukaan".

Jäi asiasta todella paha mieli.
Ylireagoinko kun olen sitä mieltä että on hyvää käytöstä pyytää mukaan se kenen kanssa yleensä siellä yhdistyksen reissuilla on.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä