Miten löytää vapaita vähän parempien perheiden tyttöjä
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Jane Austinin romaaneissa noita on aika lailla. Aloita sieltä. Olettaen tietenkin että olet nuori, komea, vakavarainen perheesi puolesta ja itse jännittävällä elämänuralla ja valmis maksamaan velkaantuneen appiukkosi kartanon kuluja. Aatelinen titteli olis kiva, mutta ei välttämätön jos perheesi on muuten tunnettu ns. hyvänä perheenä.
kuivaa :(
Kokeile vaikka heidän isien kautta eli golf- ja veneseuroista. Missä on rikkaita miehiä, niin osalla on ainakin lapsia. Poislukien palstapapat, joilla ainoa nuori nainen on vuosittain vaihtuva parikymppinen.
Toki myös sinulla pitää olla varallisuutta, että pääset toimintaan mukaan, mutta se ei liene ongelma.
No tuota. Aateliskalenteri ja facebook. Eikun täkyä tyrkylle ja neidot uivat verkkoon. Älä unohda mainita että seukkaat sitten vaan parempien perheiden tyttöjen kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Jane Austinin romaaneissa noita on aika lailla. Aloita sieltä. Olettaen tietenkin että olet nuori, komea, vakavarainen perheesi puolesta ja itse jännittävällä elämänuralla ja valmis maksamaan velkaantuneen appiukkosi kartanon kuluja. Aatelinen titteli olis kiva, mutta ei välttämätön jos perheesi on muuten tunnettu ns. hyvänä perheenä.
Tämä on muuten ihan käypä neuvo. En ymmärrä, miksei miehet käytä tätä perinteistä tapaa.
Sorry mutta tänne ei ole asiaa tallukoilla. Tyttärilleni kelpaa vain mies jonka sukunimi löytyy ritarihuoneen vaakunasta.
Yliopistoilta ja korkeakouluista, erityisesti ruotsinkielisistä. Harrastuksista kuten ratsastus, klassinen musiikki, kuvataiteet ja kirjallisuus. Ja tosiaan vanhempien kautta eli golf- ja veneseuroista. Joskus on nuoria naisia ollut Lions Clubin juhlissakin, jos vanhemmat kuuluvat Lionseihin. Kavereiden kautta, jos kaverit kuuluvat parempiin piireihin.