Miten baarista yhden yön seuraa?
Sinkut, varatut ja muut yhden yön seikkailuja harrastavat mites yleensä baarista löytyy hoidot? Nykyään kun kuulostaa että jokaisella yhden yön hoitoja satoja. Toimiiko "meille vai teille"?
Kommentit (16)
Kerro ensin, oletko mies vai nainen?
Vähän silmäpeliä, sitten jutustelua, ehkä tanssia niin alkaa ollakin valmista.
Ap on mies.
Mutta tämä yleisenä keskusteluna, en itse etsi seuraa. Kiinnostaa tietää miten porukka päättää että tänään toi lähtee mukaan petipuuhiin. Onko oltava komea/kaunis? Supliikkimies/nainen. Riittääkö että kuiskaa korvaan että mennään vai tuleeko korville.
En ole koskaan varsinaisesti päättänyt lähteä etsimään yhden yön seuraa. Asiat ovat vain ajautuneet siihen. Kaksi parisuhdettani on alkanut niin, etten ole edes tiennyt haluanko yhden yön vai enemmän.
Ensin pitää luoda attraktio, sitten comfort building ja lopuksi kinoeskalaatio. Myös dhv, eli demonstration of higher value on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan varsinaisesti päättänyt lähteä etsimään yhden yön seuraa. Asiat ovat vain ajautuneet siihen. Kaksi parisuhdettani on alkanut niin, etten ole edes tiennyt haluanko yhden yön vai enemmän.
Naisille asiat aina "vain tapahtuu" ja jotenkin vaan "ajauduttiin panemaan". Eli mies tekee työt ja naiselle tapahtuu. Vaikka nainen lähtisikin etsimään seuraa, niin samaan tyyliin kuin vaatekauppaan vähän vaan katselemaan että onko sopivaa ja jos ei löydy niin ollaan ilman vaikka myyjät/miehet yrittää myydä seuraansa. Itselleen uskotellaan ettei mitään ole vailla, että säilyttää ylpeytensä ja "kunnollisuutensa". Mies hoitaa likaisen työn.
Vierailija kirjoitti:
Eli mies on tehnyt peliliikkeet ja täten ottanut vastuun tapahtumista.
Voi kuule, menet vain yökerhoon/baariin ja tinttaat ensin kunnon kännit. Sitten valomerkin jälkeen tähyile sumeilla silmillä ympärille. Kun näet vähintään yhtä kännissä olevan muijan ilman miestä, lyöttäydyt peesiin ja teet vaikka tikusta asiaa. Siitä sitten narikan kautta horjuen ulos ja vaikka läheiseen rappukäytävään panemaan. Tietysti yhteisymmärryksessä. Simppeliä.
Jos oot mies, niin otat sen minkä saat, eli todennäköisesti paljon oman tason alapuolella olevan. Naisilla sitten vielä astetta helpompaa.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mies on tehnyt peliliikkeet ja täten ottanut vastuun tapahtumista.
Olen minä alotteita tehnyt, useammankin kerran. Mutten ole lähtenyt viihteelle etsimään "nyt on jotain pakko saada" mentaliteetilla, vaan silleen katotaan. Toki miehilläkin on ollut osansa asian eteenpäin viemisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille asiat aina "vain tapahtuu" ja jotenkin vaan "ajauduttiin panemaan". Eli mies tekee työt ja naiselle tapahtuu. Vaikka nainen lähtisikin etsimään seuraa, niin samaan tyyliin kuin vaatekauppaan vähän vaan katselemaan että onko sopivaa ja jos ei löydy niin ollaan ilman vaikka myyjät/miehet yrittää myydä seuraansa. Itselleen uskotellaan ettei mitään ole vailla, että säilyttää ylpeytensä ja "kunnollisuutensa". Mies hoitaa likaisen työn.
Olen tehnyt alotteita. Muutenkin tilanteissa on vuorovaikutusta. Ja mikä se likainen työ on?
Sanot pokelle että annat vittua. Saat vessapanon muutamassa minuutissa
Meitä on kaksi. Minä kirjoitan kaikki muut viestit
Olen minä alotteita tehnyt, useammankin kerran. Mutten ole lähtenyt viihteelle etsimään "nyt on jotain pakko saada" mentaliteetilla, vaan silleen katotaan. Toki miehilläkin on ollut osansa asian eteenpäin viemisessä.[/quote]
No harvemmin naiset on "pakkosaada" mentaliteetilla liikenteessä. Miehethän sillä on ja siihen perustuu nämä antoi ymmärtää antavansa muttei ymmärtänyt antaa -veisut ja virret.
Siinä vaiheessa kun nuolaisen omat kulmakarvat naiset suorastaan vaatii jatkoille.
Kokemuksia?