Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syysflunssaa yhdistettynä vatsatautiin liikkeellä?

Vierailija
20.10.2016 |

Onkohan nyt liikkeellä jotakin ärhäkkää vatsaflunssan ja syysflunssan yhdistelmää? Kenelläkään nyt sellaista?

Paleltaa ihan koko ajan (jatkuvasti sellaisia ihokarvat ylös nostavia vilunväreitä), pää on ihan järkyttävän kipeä (edes 800 mg:n särkylääke ei tunnu auttavan), niskat jumissa, aivastuttaa, kuumeinen olo, jatkuva pahoinvointi ja röyhtäyttää, vatsassa möyrii mutta silti ummettaa eikä mitään tunnu tulevan luonnollisesti ulos...

Tosi omituinen olotila. En tiedä mitä tämä oikein on ja onkohan tämä vain alkusoittoa jollekin vieläkin kauheammalle...?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuommoista meillä. Vuorotellen käynyt kaikissa, tässähän tää syysloma menee rattoisasti oksennellen. :S

Vierailija
2/13 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Alkoi oksennustaudilla ja saavutti fanfaarinsa kunnon kuumeräkätaudilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi jo viime viikolla, Precosa-kuurille joutuneet muut perheenjäsenet ovat vielä terveitä.

Vierailija
4/13 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin juuri tuollaista! Kuumetta kuitenkaan ei oo ollut enkä oo oksentanut, mutta semmonen jatkuva kuvotus/oksetuksentunne mahassa yhdistettynä aivan järkkyttävään flunssaan..

Vierailija
5/13 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla voi olla influenssa.

Siinä on flunssa ja ykä/ripuli samaan aikaan.

Minulla on ollut kerran ja luulin että kuolema tulee kun 40 asteen kuumessa piti oksentaa kun just ja just jaksoi hengittää. Olo oli kuin olisi hakattu muusiksi ja sydäri tulee nyt heti. 

Vierailija
6/13 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkona aamuyöllä Alko mulla oksentelulla ja kunnon hikoilulla.

Jatkui päänsäryllä ja huonolla ololla. Peiton alla vaan.

Vierailija
7/13 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikonloppuna ihmettelin kun vatsassa möyri ja murisi todella kovaäänisesti. Myös kuvotti ja röyhtäytti, olisin todnäk. voinut oksentaa jos vaan olisin mennyt pöntölle kakomaan.

Eilen alkoi armoton palelu ja päänsärky, olo on kuumeinen, jatkuvasti aivastuttaa ja nenä vuotaa. Kurkku ei kuitenkaan ole ollut vielä kertaakaan kipeä eikä yskitä. En tiedä mitä tämä oikein on.

Vierailija
8/13 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime viikonloppuna ihmettelin kun vatsassa möyri ja murisi todella kovaäänisesti. Myös kuvotti ja röyhtäytti, olisin todnäk. voinut oksentaa jos vaan olisin mennyt pöntölle kakomaan.

Eilen alkoi armoton palelu ja päänsärky, olo on kuumeinen, jatkuvasti aivastuttaa ja nenä vuotaa. Kurkku ei kuitenkaan ole ollut vielä kertaakaan kipeä eikä yskitä. En tiedä mitä tämä oikein on.

No se on tätä samaa mitä meillä. Lohdutukseksi voin sanoa, että pahin menee ohi vuorokaudessa.

Päänsärkyyn ja kuumeiluun kannattaa ottaa Aspirin Zippiä, jos vesikään ei tahdo pysyä sisällä, ehtiipähän ainakin imeytyä edes jotain kun on jauheena. Ja kahviaddiktien kantisii ostaa kofeiinitabletteja päänsäryn ehkäisyyn, paremmin kestää vatsassa kuin kahvi (jonka ajatteleminenkin oksettaa...)

Vierailija
9/13 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös samat oireet! Ripulia ei ole mullakaan ollut, mutta se voi johtua ihan mun omituisesta ruoansulatuksesta ja aineenvaihdunnastani.

Vierailija
10/13 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla... ojsentelua lukuunottamattq kaikki nuo oireet.

Vierailija
11/13 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös kuvottaa, kuumeinen olo ja paleltaa. Aivastuttaa ja mahassa käynnissä kolmas maailmansota. Oksennusta ei ole vielä tullut vaikka lähellä on monesti ollut.

Ruokahalu ei ole onneksi vielä mennyt. Tekee koko ajan mieli syödä jotakin lämmintä, oikeaa ruokaa.

Vierailija
12/13 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viikonloppuna.

Vierailija
13/13 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi lauantaina heikotus ja kurkkukipu. Viikonloppu meni sängyn pohjalla. Lämpöä on ollut vain vähän, mutta ei mulla olekaan aikuisiällä koskaan noussut kuume. Tällä viikolla on ollut kova yskä ja eilisestä alkaen maha sekaisin. Hirveää vesiripulia tulee monta kertaa päivässä ja koko ajan kuvottaa.