Mies saa ison perinnön ja taitaa lähteäkin omilleen
Ollaan oltu yhdessä 8 vuotta. Eipä se paljoa näytä painavan. Mies on puhunut kännissä ohi suunsa, olis vähän kämppää ja mökkiä jo kattellut. Meikäläinen ei mahdu niihin suunnitelmiin. Että sillai. En oo onneksi raskaana. Eikä oo lapsia.
Kommentit (19)
Ihan oikein. Lompakolleko pitäisi päästä loisimaan?
Hyvä että pääset siitä eroon. Ootteko muuten naimisissa?
Ei olla naimisissa. Ens syksynä oli ajatus.
Keskimääräisen keski-ikäisen miehen unelma: äkkirikastuminen että voi maksaa itsensä ulos uuteen vapaan miehen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Siellä toinen lompakkoloinen olisi jo kieli pitkällä neuvomassa kuinka mies putsataan erossa?
Otaa nuoren 18-20-vuotiaan luksuselämästä haaveilen fitnesspimun, jolle ostelee merkkivaatteita, kenkiä ja laukkuja. Ja voi ottaa Instaan kuvia miehen luksusasunnosta
Näin käy myös minulle, emäntä lähtee kun saa isänsä asunnon. Onneksi omat perinnöt on vielä saamatta ja pärjään muutenkin ilman vanhempieni kuolemaa..
Lompakkoloismiehen unelma: kun on ensin vuosikaudet elänyt naisen siivellä, lompakkoloismies saa perinnön ja vaihtaa naisen nuorempaan ja näpsäkämpään. Tosin lompakkoloismies ei muista, että elämäntapatyöttömällä ei perintörahat kauan kestä.
Jättäessään elättäjäpuolisonsa lompakkoloismies muistaa vielä haukkua elättäjänsä ahneeksi.
Lomppakkoloisia ja naisia "kärkkymässä". Mitä vittua, missään ei ap maininnut haikailevansa rahoja. Eikä varmaan tule miestäkään kaipaamaan alkujärkytyksen jälkeen, ennemmin kohta vituttanee menneet 8 vuotta... Just näistä "ja lompakkoloinenko se siellä" teksteistä huomaa kumman sukupuolen seassa ne rahan perässä juoksevat ahneet paskanaamat enimmäksen on.
Onhan se kova paikka lompakkoloiselle.
Vierailija kirjoitti:
Lomppakkoloisia ja naisia "kärkkymässä". Mitä vittua, missään ei ap maininnut haikailevansa rahoja. Eikä varmaan tule miestäkään kaipaamaan alkujärkytyksen jälkeen, ennemmin kohta vituttanee menneet 8 vuotta... Just näistä "ja lompakkoloinenko se siellä" teksteistä huomaa kumman sukupuolen seassa ne rahan perässä juoksevat ahneet paskanaamat enimmäksen on.
Näin. Mäkin odotan isoa perintöä. Voin edelleen omistaa sen itse, vaikka mulla kumppani onkin ja käyttää tuotot niin kuin haluan. En tajua, mitä nää lompakkoloisjankkaajamiehet oikein vikisee :)
Toki eroaminenkin tulisi helpommaksi, mutta aika paska sellainen mies, joka on suhteessa vain rahan takia (halvempaa kunnes tulee toimeen itsellisesti).
Vierailija kirjoitti:
Keskimääräisen keski-ikäisen miehen unelma: äkkirikastuminen että voi maksaa itsensä ulos uuteen vapaan miehen elämään.
Ai muuten sitten loisii naisen siivellä?
Jos haluaa lähteä ns parisuhteesta niin voi lähteä. Ei siihen lottovoittoa tarvi.
Ilmeisesti miehen logiikkaa.
Nyt ei ole lompakkoloisimisesta kyse vaan siitä, että miten kaksi ihmistä ylipäätään on suhteessa jos ei rakasteta toista oikeasti vaan häippästään jokun rahan vuoksi?
Miehen asia. Deal with it. Suksi vittuun elämää pilaamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä toinen lompakkoloinen olisi jo kieli pitkällä neuvomassa kuinka mies putsataan erossa?
Mistä sinäkin muiden asioilla mässääjä tiedät kenenkään elämästä. Tilanteita on vaikka minkälaisia.
Mä en itse vaatinut erossa mitään, vaikka oli lapsi, kun jätkä vei ihan kaiken (kun oli kaiken ostanutkin). Lapselle pyysin tosin ennakkoelatusmaksua, että saisin asiani kuntoon, mutta ei edes niitä maksanut, puhumattakaan jatkossa.
Asianajaja, erään toisen jutun yhteydessä, sanoi, että ilman muuta mulle/lapselle olisi kuulunut ihan lain mukaan jotain yhteisestä kodista. Joten eivät nämä niin yksiselitteisiä ole. En vaatinut edes pahoinpitelystä korvausta, jotta saan elää rauhassa. Mua oltais vainottu muuten koko loppuelämä.
Lompakkoloiset puolustuskannalla.
Vierailija kirjoitti:
Otaa nuoren 18-20-vuotiaan luksuselämästä haaveilen fitnesspimun, jolle ostelee merkkivaatteita, kenkiä ja laukkuja. Ja voi ottaa Instaan kuvia miehen luksusasunnosta
Toivottavasti tekee tämän, sillä loppu on paskaisin kaikista. Spurguna ukkos muutaman vuoden päästä. Nämä nuoret naiset putsaa yhden papparaisen hetkessä.
Hyvä, että pääset eroon tuollaisesta miehestä.
Parempiakin miehiä onneksi on.