Tuttu valittaa somessa jatkuvasti, kun ei löydä miestä...
Olimme ystäviä vuosia sitten, nyt 28-vuotiaina hyvin etäisiä. Facebookissa kavereita silti. Siispä pääsen näkemään nämä vähintään viikoittaiset avautumiset siitä, miten hyviä miehiä ei löydy vaikka kuinka etsisi. Jos joku tapailukumppani löytyy, seuraa viikon tai pari mieletöntä hehkutusta, kunnes juttu menee poikki, ja sen jälkeen tyyppiä haukutaan, kunnes löytyy joku uusi ivan kohde. Joku muu lukuisista existä kenties. Mitään vikaahan ei tässä fiksussa, kauniissa ja kunnollisessa naisessa ole. Kumma kun ei kelpaa.
Tosiasiahan on, että hänellä on neljä lasta kolmen eri miehen kanssa. Jokaisen kanssa mennyt poikki. Koulutusta ei ole, töitä ei ole päivääkään tehnyt. Ilkeästi epäilen, että kaksi viimeisintä lasta on tehty töihin joutumisen välttämiseksi (toinen näistä lapsista sai alkunsa yhden illan jutusta).
Neljä pientä lasta (ja vieläpä eri isille) riittävät varmasti karkottamaan miestarjonnasta ne laadukkaimmat yksilöt. Anteeksi, mutta se on totta. Minäkään en alkaisi tässä iässä seurustella miehen kanssa, jolla on lapsia jo valmiiksi. Tämän lisäksi hänellä on massasta melko hyvin erottuva tyyli; paljon tatuointeja, shokkivärjätyt hiukset jne. Ei hän ruma ole missään nimessä, mutta tuollainen look nyt vaan ei pure ihan kaikkiin.
En ymmärrä miten hän ei itse huomaa olevansa aika erilainen kuin muut ikäisensä. Ne lapset, kouluttamattomuus, ei mitään motivaatiota mennä töihin... ja silti mieheksi pitäisi saada parasta mitä vaan on olemassa.
Vaikutan ilkeältä stalkkerilta. Mutta itsepähän hän kirjoittelee juttujaan kaikkien nähtäville. Ja alkaa tosissaan ärsyttää tuo täysi kyvyttömyys katsoa peiliin.
Kommentit (7)
Juu näitä on.
Mä luulen että se jokaisen miehen haukkuminen johtuu siitä, että ne ensin jättää hänet ja sitten hänen pitää fabrikoida syy, miksi kyseinen mies ei kelvannutkaan hänelle.
Mutta niinhän se on, vaikeuksia parin löytämisessä on niinkauan kuin seiskan naiset etsii kympin miehiä ja päinvastoin (kuten joku psykologi jossain lehdessä uskalsi ääneen sanoa)
Vierailija kirjoitti:
Juu näitä on.
Mä luulen että se jokaisen miehen haukkuminen johtuu siitä, että ne ensin jättää hänet ja sitten hänen pitää fabrikoida syy, miksi kyseinen mies ei kelvannutkaan hänelle.
Mutta niinhän se on, vaikeuksia parin löytämisessä on niinkauan kuin seiskan naiset etsii kympin miehiä ja päinvastoin (kuten joku psykologi jossain lehdessä uskalsi ääneen sanoa)
Ihmettelen, miksi niistä miehistä pitää ylipäätään kirjoittaa ennen kuin tapailu on millään lailla ehtinyt edes vakiintumaan. Mielenkiintoista seurata tuota menoa, että tuleeko pian taas uusi lapsi, vai joutuuko hän joskus jopa kouluun / töihin.
ap
Mä olen varmaan aloittajan mielestä tuollainen nainen, joka ei jostain syystä saisi odottaa mieheltä mitään. Mulla on kolme lasta, ikää 28 vuotta ja kyllä jopa shokkiväri tukassa. On tarkoitus kouluttautua kun lapset tarpeeksi isoja. Etsin myös miestä. Miksi ei saisi haluta työssä käyvää, hyvin toimeentulevaa, koulutettua? Jos on itse työtön, niin saako etsiä puolisoa vaan työttömien joukosta? Ja mun tapauksessa en tarvitse lapsillekaan mitään 100% isähahmoa, koska heillä sellaiset jo on.
No tuolle naiselle sentään löytyy syitä miksi vaikea löytää miestä.
Itsekin olen 28v nainen, lapseton, ei tatuointeja, värjäämättömät hiukset, korkeakoultus ja kelpuuttaisin ihan hyvin työttömän ja kouluttamattoman miehen, kunhan löytyy toimeliaisuutta ja kiinnostusta työntekoon.
Silti en ole ketään löytänyt, koskaan edes tapaillut ketään. Olisinpa edes joskus kelvannut jollekin ja saanut lapsen... Kaikesta ihmiset kehtaakin valittaa.
Vierailija kirjoitti:
No tuolle naiselle sentään löytyy syitä miksi vaikea löytää miestä.
Itsekin olen 28v nainen, lapseton, ei tatuointeja, värjäämättömät hiukset, korkeakoultus ja kelpuuttaisin ihan hyvin työttömän ja kouluttamattoman miehen, kunhan löytyy toimeliaisuutta ja kiinnostusta työntekoon.
Silti en ole ketään löytänyt, koskaan edes tapaillut ketään. Olisinpa edes joskus kelvannut jollekin ja saanut lapsen... Kaikesta ihmiset kehtaakin valittaa.
Nyt tuo itsesääli pois, pukevat vaatteet päälle, hymy huulille ja ulos ovesta! Nettitreffeille, vaikka museoiden sinkkuiltoihin, ratsaamaan kavereiden miesten ystävät. Kyllä se sieltä vielä löytyy!
Jotkut ovat tuollaisia. Eivät näe omien valintojensa vaikutusta asioihin. Esim. Opiskelujen jättäminen väliin kyllä rajaa mahdollisia kumppaneitakin pois, sillä harva koulutettu haluaa täysin kouluttamattoman puolison.