Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, miksi naitte miehen joka on huono sängyssä?

Vierailija
19.10.2016 |

Olen törmännyt viime vuosina outoon ilmiöön: ne miehet, jotka ovat huonoimpia sängyssä ovat lähes poikkeuksetta eronneet pitkästä avioliitosta. Luulisi, että juuri pitkässä liitossa olisi mahdollista harjoitella naisen huomioimista sängyssä ja toisaalta luulisi etteivät huonot panot edes alttarille asti pääse!

Naiset, valottakaa mulle: miksi ihmeessä menette näiden minuuttimunien, minimunien ja naisen suuseksiä "erityispalveluna" pitävien miesten kanssa naimisiin? Eikö hyvällä seksillä ole teille merkitystä?

Itse en jatka aktia välttämättä edes loppuun asti jos miehen kykenemättömyys/haluttomuus hyvään seksiin on ilmeistä. Sillä ihmettelenkin miten joku jaksaa katsella näitä kokonaisen liiton ajan? Valaiskaa toki.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut useinkin katsomassa kun avioliitossa olleet miehet harrastavat kumppaninsa kanssa seksiä ennen eroa? - Voihan olla, että eronneet mihet ovat hätäisiä juuri siksi, että tietävät, ettei seksiin panostaminen kannata, kun ero voi tulla kumminkin. - Tai sitten ovat vain hätäsiä kun pelkäävät, että liika panostaminen tuo liikaa mieleen muistot menneestä avioliitosta; sen jälkeen sitä osa haluaa saada itselleen kaiken. - Kenties kaiken sen nautinnon, mitä avioliitto ei koskaan, tai hyvin harvoin mahdollisti  Mutta voi kyse olla puhtaasti jännityksestäkin.  

Vierailija
2/2 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena menty yhteen, eikä nainen ole osannut vaatia seksissä mitään. Kun nainen on kasvanut aikuiseksi, mies on saanut kenkää nimenomaan sen huonon seksin takia. 

Noita tuollaisia on muuten vaikea korjata. Jos mies ei ymmärrä mitään vuorovaikutuksesta seksin aikana, sitä ei oikein voi opettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän