Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fiksu yli 25-vuotias tai yli 30-vuotias mies ei kiinnostu 20-vuotiaasta tytöstä henkisellä tasolla

Vierailija
17.10.2016 |

tai sitten kyseinen "mies" on todella lapsellinen idiootti. Ainoa syy miksi aikuinen mies seurustelee lähes teinin kanssa, on tissit ja pillu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta aloitusta, aiot tästä samasta aiheesta tehdä?

Vierailija
2/6 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis, aika ottaa lääkkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkattu, rasismia ja kiihotusta kansanryhmää kohtaan.

Vierailija
4/6 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoijaa

No ainakin mun vanhemmat ovat olleet 22- ja 34-vuotiaita, kun ovat tavanneet ja edelleen melkein 30-vuotta myöhemmin ovat yhdessä, kolme lasta aikuisiksi kasvattaneina.

Itse seurustelen nyt 23-vuotiaana 29-vuotiaan miehen kanssa ja ihan samalla aaltopituudella ollaan.

Ja esimerkkejä löytyy ainakin omasta suvusta ja ystäväpiiristä vaikka kuinka monta. Yleensä vasta lähempänä 30-vuotta olevat miehet alkavat olla asettuneita elämässä ja valmiimpia sitoutumaan ja ajattelemaan perhettä. Tämän takia olen pääsääntöisesti ollut kiinnostunut vähän vanhemmista miehistä, en halua omaa itseään etsivää, bileissä ravaavaa seurustelukumppania, vaan ihmisen, jolla on elämä tasapainossa ja kunnossa, haaveet ja tavoitteet elämälle selviä.

Vierailija
5/6 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte hassuja.

Olen 39-vuotias mies ja en hanki naista vaikka siitä maksettaisiin.

Kelvottomia otuksia, joilla ei oo muuta mielessä kuin viivoitin ja bling bling.

Vierailija
6/6 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoijaa

No ainakin mun vanhemmat ovat olleet 22- ja 34-vuotiaita, kun ovat tavanneet ja edelleen melkein 30-vuotta myöhemmin ovat yhdessä, kolme lasta aikuisiksi kasvattaneina.

Itse seurustelen nyt 23-vuotiaana 29-vuotiaan miehen kanssa ja ihan samalla aaltopituudella ollaan.

Ja esimerkkejä löytyy ainakin omasta suvusta ja ystäväpiiristä vaikka kuinka monta. Yleensä vasta lähempänä 30-vuotta olevat miehet alkavat olla asettuneita elämässä ja valmiimpia sitoutumaan ja ajattelemaan perhettä. Tämän takia olen pääsääntöisesti ollut kiinnostunut vähän vanhemmista miehistä, en halua omaa itseään etsivää, bileissä ravaavaa seurustelukumppania, vaan ihmisen, jolla on elämä tasapainossa ja kunnossa, haaveet ja tavoitteet elämälle selviä.

En tiedä miksi miehet ovat minusta olleet kiinnostuneita, tuskin pillun ja tissien takia. Epäilen, että iällä ei ole ollutkaan niin suurta väliä kun kemiat, persoonat, elämänarvot, halut ja tavoitteet kohtaavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän