Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen näin itsessäni jatkuvasti virheitä. Nyt näen itseni todella kauniina ja suloisena naisena.

Vierailija
15.10.2016 |

Hassua miten ajatustapa on muuttunut.
Vihasin ennen nenääni, kasvonpiirteitä ja kaikkea vartalossani.
Vaikka tiedän, etten ole se pöydän kaunein misu niin koen kuitenkin olevani hyvin kaunis. Vaikkakaan en todellakaan sovi siihen yleistettyyn kauneismuottiin.

Olen myös vähän ylipainoinen enkä ole vieläkään sujut vartaloni kanssa mutta näen siinä jo paljon hyvääkin.
En välitä muiden mielipiteistä enkä tunne itseäni alempiarvoiseksi hyvännäköisien joukossa.

Olen aika helpottunut. Ikää on 21v.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
2/6 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy tähän muutokseen, ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy tähän muutokseen, ap?

Hmm jaa a..

Olen elänyt yksin nyt niin pitkään ja rakentanut aivan itse uuden hyvän elämän. Itsenäistynyt valtavasti.

En osaa oikein muuta sanoa.

Ei ole ollut ihmisiä arvostelemassa tai jos on niin olen sanonut takaisin.

Kerran olen jo henkisesti väkivaltaisessa parisuhteessa elänyt ja kun siitä pääsi irti niin osaa kunnioittaa itseään.

Kiitollisuus monesta asiasta on myös varmasti yksi vaikuttava tekijä :)

Vierailija
4/6 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Olen ylpeä sinusta. :)

Vierailija
5/6 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla! :)

Samoin kävi itsellenikin, muutama vuosi parinkympin jälkeen itsetunto parani. Liittyy myös itsenöistyminen ja huonoista ihmissuhteista eroon pääsy. Paljon kivempaa nyt, olla murehtimatta turhuuksista ja arvostaa itseään sellaisena kuin on. :)

Vierailija
6/6 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voisi olla omalta näppikseltäni, itsellä ikää tosin olen 23 v.

Lakkasin vain viime keväänä välittämästä siitä, mitä muut ajattelevat ja tekemään niitä asioita, joista itse pidän. Jossain matkan varrella itsetunto ulkonäönkin suhteen on parantunut huomattavasti. Olen alkanut nauttia ihmisten kanssa juttelemisesta paljon enemmän kuin ennen ja, luoja paratkoon, jopa pitämään flirttailusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän