Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka lisäilette itsestänne paljon kuvia sos.mediaan

Vierailija
15.10.2016 |

Te jotka lisäilette itsestänne usein joko selfieitä tai muiden ottamia kuvia instagramiin, facebookiin yms. niin meneekö teillä aikaa saada hyvä, itseänne miellyttävä kuva vai onko se niin että naps, hyvä kuva tuli, lisätäänpä nettiin? Vai ettekö vaan syynää niin tarkkaan kuvianne itsekriittisesti? Tuo siis hyvällä sanottu, minä syynään omia kuviani ehkä turhankin kriittisesti. Mulla ei ole instagramia ja jos olisi, niin ei varmaan näkyisi siellä selfieitä tai juuri muitakaan kuvia itsestäni, kun ei ne vaan onnistu. Lisään itsestäni kuvan nettiin kerran tai kaksi vuodessa facebookin profiilikuvaa vaihtaessa ja se on kyllä sellainen ruljanssi. Milloin kuvassa on outo ilme, milloin hiukset huonosti, naama punoittaa tai silmäpussit on suuret... :D Lopulta löytyy joku ihan ok kuva, jonka lisääminen silti arveluttaa. Vaikka eihän niitä muut näe, monesti joku on valittanut kuvastaan että se ja se on vialla ja itse en ole nähnyt kuin nätin ihmisen enkä mitään hapsottavia hiussuortuvia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan myönnä laittavansa usein omaa kuvaa nettiin? ;)

Vierailija
2/4 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIlloin kun vielä lisäilin omakuvia noin pari kertaa kuukaudessa, olin saattanut ottaa itsestäni jopa parisataa kuvaa, joista sitten valkkasin yhden parhaan ja käytin sen vielä photoshopin kautta. Toki kuvista varmaan puolet oli heilahtaneita tai epätarkkoja, mutta silti. Oikeastaan otin kuvat itsestäni samalla periaatteella kuin vaikka oikeassa valokuvaustilanteessa oikean mallinkin kanssa tehdään. Instagramin myötä paineet näyttää täydelliseltä nousivat liian koviksi, joten nykyään en lisää itsestäni enää kuvia, vaikka keskivertoa kauniimpi olenkin. Jos kiinnostaa niin lisään loppuun, että ikää on 23, eli olen juuri sitä sukupolvea joka nämä selfiehommat aloitti jo ala-asteen lopulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettiny tätä kans. Ja muutenkin, mikä ihme järki laittaa säännöllisin väliajoin oma naama sinne vaikka ei se yleensä miksikään muutu siinä välissä... :D ne kaikki päivitykset mallia "olipa kiva käydä juoksemassa!" tai "nyt on päivä opiskeltu, viiniä lasiin!" ja vastaavat ja jokaisessa kuvana oma naama. En kyllä ite kehtais... : D olen 25v nainen eli ikäloppuisuuden piikkiin tätä ei voi pistää, tai sitten en koskaan päässyt selfieiden makuun. 

Vierailija
4/4 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up