Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako lähteä töihin kun on 37.3 astetta lämpöä?

Vierailija
13.10.2016 |

Olen ollut vähän flunssainen ja nyt nousi lämpöä juuri kun työvuoro alkaisi tunnin päästä!
Kyseessä 3 tuntia siivoustyötä. Uskallanko mennä siis tekemään fyysistä hommaa? Sairasloman saaminen tähän aikaan illasta on myös tosi hankalaa, pitäisi lähteä päivystykseen jonottamaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä nyt kolme tuntia jaksat töitä tehdä vaikka pää kainalossa. 

Vierailija
2/11 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voit mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sitä paitsi ihan normaali lämpö!

Vierailija
4/11 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä menisi! Sinun oikeus on sairastaa silloin kun olet sairas.

Vierailija
5/11 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun normaalilämpö on 36.6.

Ajattelin vaan että hankinko itselleni vakavamman taudin jos lähden töitä tekemään, minulla oli 2kk sitten keuhkokuume niin siitä jäi vähän pelko..

Mutta on tässä vähän vaikea näin pienellä varoitusajalla enää jättää menemättäkään kun ei saa sijaista enää.

Ap

Vierailija
6/11 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on järkevää mennä kipeänä töihin ja mahdollisesti tartuttaa muita. Kaikilla ei nouse kuume ja sitten tulevat töihin ja kohta on monta sairaslomalla. Ota ap toiset huomioon jos olet oikeasti kipeä. Siivoustyö on aika yksin tekemistä että ehkä voit mennä jos tuntuu että pystyt.

Vierailija
7/11 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keho kyllä nostaa iltaa myöten lämpöä, mikä on ihan normaalia. Jos aamulla ei oo kuumetta, niin siivoomaan vaan

Vierailija
8/11 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on järkevää mennä kipeänä töihin ja mahdollisesti tartuttaa muita. Kaikilla ei nouse kuume ja sitten tulevat töihin ja kohta on monta sairaslomalla. Ota ap toiset huomioon jos olet oikeasti kipeä. Siivoustyö on aika yksin tekemistä että ehkä voit mennä jos tuntuu että pystyt.

Se tauti on tarttunut kaikkiin jo aikoja sitten, paljon ennen ensimmäisiä oireita kuumeesta puhumattakaan. Eli älä ap ainakaan tartuttamisvaaran takia jätä menemättä. :)

/2

Vierailija
9/11 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun normaalilämpö on 36.6.

Ajattelin vaan että hankinko itselleni vakavamman taudin jos lähden töitä tekemään, minulla oli 2kk sitten keuhkokuume niin siitä jäi vähän pelko..

Mutta on tässä vähän vaikea näin pienellä varoitusajalla enää jättää menemättäkään kun ei saa sijaista enää.

Ap

Soita päivystykseen ja kysy mielipide, on aika lyhyt aika keuhkokuumeen jälkeen. Normaalisti tuo lämpö ei ole mikään ongelma mutta onkohan tuossa vielä jälkisairauden riski?

Vierailija
10/11 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiinlämpö on iltaisin 0,5 astetta korkeampi kuin aamuisin ja sitäpaitsi tuo ei ole kuumetta.

Vierailija
11/11 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalilämpö on 37,2 sanottiin mulle, kun olin sairaalassa. Se 0,2 astetta on aina "ylimääräistä". Mutta jos tunnet ittes kipeeksi, ni jää kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän