Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläkerrassa kauhea melu!!! Argh

Vierailija
12.10.2016 |

Siis joo, ymmärrän että voi olla juhlia, mutta nyt on jo tunnin parin ajan jatkunut sellainen katon tärinä ihmisten kävellessä, että ihan ku sotanorsu jyskyttelis menemään, hirveä huutopuhe (tähän alakerran asuntoon asti kuuluu tarkasti mitä ylhäällä huudetaan) ja basson jytke. Olen nuori 24v nainen, mutta joku raja sentään. Tiedän, että kello on vasta 19, mutta onko pakko huutaa ja tömistellä koko ajan?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen bilettäjä yläkerran naapurina, bonuksena vielä ramppaavat pihalla röökillä n. vartin välein 😫

Vierailija
2/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on se kerrostalokiva. Yleensä omistusasunnoissa meno on hillittyä, mutta vuokrakämpissä asutaan kuin pellolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on lattioitten hakkaaja jollain esineellä

Vierailija
4/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sotanorsuperhe naapurissa. Ovat jostain keksineet, että naaureidenkin on hyvä tietää, kun perheenjäsenet kulkevat asunnossaan huoneista toiseen. TÖMPS TÖMPS TÖMPS TÖMPS aina heidän kotona ja hereillä ollessaan.

Vierailija
5/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samanlainen bilettäjä yläkerran naapurina, bonuksena vielä ramppaavat pihalla röökillä n. vartin välein 😫

Tupakoitsijat on just pahimpia :s

Vierailija
6/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta saa nauttia kaikki joiden taloissa kielletään parvekkeella tupakointi. Tosin ihan oikein että kielto intoilijat saa kärsiä typeristä kielloista.

Vierailija
7/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sotanorsuperhe naapurissa. Ovat jostain keksineet, että naaureidenkin on hyvä tietää, kun perheenjäsenet kulkevat asunnossaan huoneista toiseen. TÖMPS TÖMPS TÖMPS TÖMPS aina heidän kotona ja hereillä ollessaan.

Asunkohan mä toisessa naapurissa? Kuulostaa tutulta

Vierailija
8/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jatkuvasti huonekaluja siirtelevä ja kolisteleva yläkerran naapuri. Lisäksi hoilottaa jotain omituista siellä. 

Vierailija
9/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää, etenkin jos tapahtuu jatkuvasti

Vierailija
10/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän yläkerrassa asuu kans tömistelijä. Lisäksi lauleskelee yksin ollessaan varsin kovaa ja korkealta :D osaisi edes laulaa...

Vierailija
11/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kärsimyksistänne. Lämäytän aina oven täysillä kiinni kun menen tupakalle taloyhtiön sääntöjen mukaisesti takapihalle jossa aina puhun puhelimeeni kovalla, terävällä ja kantavalla kurkkuäänellä.

Aloitimme yleisen häiriköinnin uusien tupakointia koskevien sääntöjen jälkeen. Se helpottaa kun muitakin vituttaa.

Vierailija
12/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuittia kirjoitti:

Nautin kärsimyksistänne. Lämäytän aina oven täysillä kiinni kun menen tupakalle taloyhtiön sääntöjen mukaisesti takapihalle jossa aina puhun puhelimeeni kovalla, terävällä ja kantavalla kurkkuäänellä.

Aloitimme yleisen häiriköinnin uusien tupakointia koskevien sääntöjen jälkeen. Se helpottaa kun muitakin vituttaa.

Mitä järkeä oikeesti?

Vierailija
13/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti on niin idiootti, että nauttii toisten ahdistelusta. No, niitäkin tuntuu riittävän tässä maailmassa.

Vierailija
14/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuittia kirjoitti:

Aivan oikein, kun kiusitaan niin samaa takaisin.

Vierailija
15/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan viimeinen päivitys tähän asiaan, mutta ärsyttää kun avasin ikkunaa tuulettaakseni yötä varten, niin ilmeisesti joku yläkerran asukkaan vieras polttaa ikkunasta. Sen verran kamalat hajut tuli. Ja edelleen jatkuu kovaääninen puhe ja tömistely. voisko tää vierailu jo loppua!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi