Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja kaivataan kuinka torjua lastenhoitoapu hienovaraisesti

Vierailija
11.10.2016 |

Olen yh kuten myös naapurini. Meidän pojat ovat samalla luokalla koulussa (ekalla) ja kavereita. Naapuri on vuorotöissä ja 3-4 kertaa viikossa minä vien ja haen pojat koulusta, hoidan välipalat ja katson perään.

Naapuri nyt haluaisi vastapalveluksena ottaa poikani heille yökylään. En missään nimessä halua tätä!

Naapuri on ihan kiva mutta en todellakaan halua poikaani heille yöksi. Asunto on likainen. Viime viikolla vauvani veti kyläilyn aikana puoliksi syödyn einespurilaisen sohvan alta. Muumioitunut purilainen. Heidän kissa tekee tarpeensa minne sattuu. Poika kuulemma menee nukkumaan klo 22:30, koska haluaa katsoa telkkaria. Sattumalta sain selville, että usein iltapalana on suklaamuroja, koska poika tykkää niistä.

Naapuri ilmiselvästi potee huonoa omaa tuntoa, kun autan heitä niin paljon ja haluaa vuorostaan auttaa minua. Mutta toi yökyläily... Ei, ei, ei!

Saisko apua? Mitä sanon naapurille? Miten hoidan tän tyylikkäästi? En halua sanoa oikeita syitä ja tarpeettomasti aiheuttaa pahaa mieltä. Mikä olisi hyvä tekosyy/ kaunein tapa sanoa kiitos ei

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anteeksi huonosti kirjoitettu teksti. Imetän ja vauva hakkaa kännykkää

Ap

Vierailija
2/2 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän hän täältä sen nyt selville saa. Hienovaraisuudesta en sitten tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä