jotenkin surettaa tuollaset Piitun kaltaiset uraohjukset
jotka saa lapsia. Sitten on niitä, jotka ihan oikeasti haluaisivat vain ja ainoastaan lapsia ja niiden hyvinvointi menisi kaiken edelle, mutta kun lapsia ei saada.
Toinen ryhmä on nää kapakka-hilluja-äidit, joilla lapset heiluu helmoissa tai ovat yksin kotona. Miksi, oi miksi niitä lapsia heille siunaantuu, mutta joillekin, jotka oikeasti välittäisivät, ei niitä saa.
on se niin väärin!
niin, tulipa ajatus, että miksi heitä saa arvostella kun vievät lapset jonnekin esim. hoitoon ja ovat kapakissa, mutta P-N Kauppi saa heilua urallaan siellä ja täällä eikä hänen arvojaan saisi kyseenalaistaa.
minä vertaan näitä äitejä ihan surutta. niin pännii tuollanen välinpitämättömyys. Kun lypsää maitoa pulloon, voikin jo olla viikon matkalla... blaa blaa blaa!!!
Kommentit (15)
Mitähän traumoja lapsellekin jää kun isä vaan hilluu työpaikalla eikä ole kotona 24 tuntia vuorokaudessa. No niin, kipin kapin mollaamaan miestäsi!
Eivät ura ja lapset sulje toisiaan pois. Mä näen oikeasti punaista kaikista näistä syyllistävistä kommenteista, joilla rakennetaan kuvaa siitä ainoasta oikeasta äitiydestä, jollainen tie kaikkien äitien tulisi valita.
Ja tosiaan, on se isäkin lapselle tärkeä, miksei kauhistella sellaisia miehiä, jotka -hui kamala- eivät jää lapsen kanssa kotiin tai kiitävät pitkin maailmaa?
me emme todellakaan lähde viikoksi ulkomaille kahdestaan kun lapset ovat pieniä. Ja kyllä, ontuvanakin olen todellakin sitä mieltä, että heitteillä mitä heitteillä.
Ihmisen arvot siis näkyy tässäkin...
Vierailija:
me emme todellakaan lähde viikoksi ulkomaille kahdestaan kun lapset ovat pieniä. Ja kyllä, ontuvanakin olen todellakin sitä mieltä, että heitteillä mitä heitteillä.
Ihmisen arvot siis näkyy tässäkin...
joilla on pieniä lapsia kuin myös - ja varsinkin - heidän lapsensa. Toivottaavasti surkutteluuni ei ole syytä, mutta pahoin pelkään, että on.
Ei muuten hyväksy Piitun tapoaa hoitaa lapsiaan myöskään hänen meppitoverinsa Eija-Riitta korhola. Olisin kopioinut Korholan kotisivulta kohdasta Eija-Riitalta kysyttyä vastuksen hänelle piitun lapsen hoidosta esitettyyn kysymykseen, muttie sivulta voinut kopioida, eikä tänne voi linkkejä laittaa, joten lukekaas itse,
Vierailija:
Ei muuten hyväksy Piitun tapoaa hoitaa lapsiaan myöskään hänen meppitoverinsa Eija-Riitta korhola. Olisin kopioinut Korholan kotisivulta kohdasta Eija-Riitalta kysyttyä vastuksen hänelle piitun lapsen hoidosta esitettyyn kysymykseen, muttie sivulta voinut kopioida, eikä tänne voi linkkejä laittaa, joten lukekaas itse,
Se, että hän on samaa mieltä sinun kanssasi, ei silti automaattisesti tarkoita, että Piitu tekisi väärin.
opintojensa aikana, syystä tai toisesta. Korhola kirjoitti (siteerasi toista Kokoomus-naista), että opinnot ja lapset on _helpompi_ yhdistää kuin työ ja lapset.
Jos on valmistunut vaikka 24-vuotiaana, on hyvin todennäköistä, että tuolloin lastenhankinta ei ole ollut ajankohtaista. Elämäntilanteet on erilaisia.
Vierailija:
Jos on valmistunut vaikka 24-vuotiaana, on hyvin todennäköistä, että tuolloin lastenhankinta ei ole ollut ajankohtaista. Elämäntilanteet on erilaisia.
Suomessa naisilta voisi myos samantien ottaa pois aanioikeuden ja yleensakin oikeuden kayda toissa, ettei vaan vahingossa joku nainen sitten saisi lasta ja menisi toihin. Ja miksei sitten laiteta miehia naisista muutenkin vastuuseen esim maaraamalla etta naisella ei saisi olla omaa omaisuuttakaan, kun ei kerran tulojakaan saa olla. Ja kun naisen ensisijainen tarkoitus ja elamantehtava on saada lapsia ja hoitaa ne kotona, niin kuula kalloon vaan niille naisille jotka ei pysty lapsia saamaan!
Sillä mikään muuhan EI VOI aiheuttaa tätä negativismia Piitua kohtaan, hän on sentään menestynyt, nuori ja vielä kahden ihanan lapsen äiti. Oi voi.....
Menestyminen työuralla EI TEE hänestä huonoa äitiä. Et voi verrata alkkiksia ja Piitua keskenään. Vertauksesi ontuu.