Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottakaa multa youtube pois!!

Vierailija
11.10.2016 |

Mä olen nyt kolme päivää kuunnellut tubesta yhtä ja samaa kappaletta, jota kuuntelin teininä sen aikaisen poikaystävän kanssa. Olen märissyt ja piehtaroinut itsesäälissä ja ikävöinyt niitä aikoja. Nyt tämä ocd pitää saada jo katkaistua, mutta miten!? Raskaaksi käy, mutta en osaa ottaa itseäni niskasta kiinni ja lopettaa tätä.
Mikä mua oikein vaivaa?!?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaan, ota sä multa Instagram! Selaillessani vanhojen kavereiden profiileja samalta kylältä löysin vanhan poikaystäväni profiilin. Sen jälkeen löysin hänen vaimonsa profiilin. Voi jumantsukka mikä "blogielämä" heillä on! Täydellinen uusi talo, täydelliset vaatteet, täydelliset lapset, uusi auto, vaimo on hoikka ja uskomattoman kaunis, kaikki on ihanaa! Lomakuvia lämpimistä maista joissa poseerataan onnellisena ja vaimo näyttää uimapukumallille. Olisinko minä voinut olla tuossa? En vain pysty lopettamaan heidän seuraamistaan 😭 Oon hullu ja katkera!

Vierailija
2/6 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdetaan, ota sä multa Instagram! Selaillessani vanhojen kavereiden profiileja samalta kylältä löysin vanhan poikaystäväni profiilin. Sen jälkeen löysin hänen vaimonsa profiilin. Voi jumantsukka mikä "blogielämä" heillä on! Täydellinen uusi talo, täydelliset vaatteet, täydelliset lapset, uusi auto, vaimo on hoikka ja uskomattoman kaunis, kaikki on ihanaa! Lomakuvia lämpimistä maista joissa poseerataan onnellisena ja vaimo näyttää uimapukumallille. Olisinko minä voinut olla tuossa? En vain pysty lopettamaan heidän seuraamistaan 😭 Oon hullu ja katkera!

:D Mäkin stalkkaan tuon mun teiniaikaisen poikaystävän vaimoa. Onneksi heillä on ihan peruselämä, mutta olen katkera ja hullu kans.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro heti mikä biisi on kyseessä :D

Vierailija
4/6 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro heti mikä biisi on kyseessä :D

En uskalla jos jään kiinni. Kukaan ei saa tietää mun rypemisestä! :D

Tämä on kyllä ihan hölmöä.

ap..

Vierailija
5/6 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas... Sitä on kuunneltu taas vähän Anna Hanskin "tontun tehtävät" kappaletta

Vierailija
6/6 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas... Sitä on kuunneltu taas vähän Anna Hanskin "tontun tehtävät" kappaletta

:) Tontun tehtävät... Kunhan tältä rypemiseltäni ehdin, niin pitää tsekata tuo. Jos siitä saisikin vaikka uuden pakkomielteen.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi