Aikuisen naisen niskasaparot?
Mies sanoi, että on liian seksyä pitää julkisilla paikoilla. Siis mitä???
Kommentit (21)
Apua, seksikkäät??!
Aikuisen naisen niskasaparot on ihan kamalat! Tulee mieleen Pikkukakkosen juontaja tai lastenhoitaja. Kaukana seksikkäästä!
Sellainen pikkumyysykerö on kyllä seksikäs.
Miehet on pimeitä... Kai sille tulee mieleen joku koulutyttö & rehtori -roolileikkifantasia. Ja sit se luulee että kaikki ajattelee samalla tavalla ja että nainen ihan tieten tahtoen haluaa tukallaan jotain sellaista viestittää. Jotain tän suuntaista?
No onhan se sööttiä ja ehkä seksikästäkin miesten mielestä. Ja ei siis mitkään sellaiset pitkät letit niskassa, vaan pienet sykeröt molemmin puolin niskaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaukana sexystä.. Näyttää lähinnä naurettavilta aikuisella naisella.
Naurettavalta?
http://www.iltalehti.fi/muoti/2016021821137031_mu.shtml
Minusta ihan kivan näköiset ainakin tässä kuvassa
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lx8vz8ZUxK1qg0zkqo1_500.jpg
Pirteää ja kivannäköistä minusta. Anna palaa vaan...
Mä aloin käyttämään kun näin, että Aira Samulinilla oli saparot. Sen jälkeen ymmärsin, että mitä hemmettiä mina muiden mielipiteistä mietin. Käytän jos haluan ja sillä hyvä. Ei ole ikäsidonnainen juttu, jos sopii tyyliin niin siitä vaan.
Mä kerroin täällä joskus pitäväni töissä hiuksia saparoilla tai kahdella letillä, kun joudun pitämään kypärää ja en tykkää kun hiukset hiostaa niskaa. Sain kuulla olevani tyrkky, joka iskee kaikkia miehiä raksalla. O.o
Vierailija kirjoitti:
Mä kerroin täällä joskus pitäväni töissä hiuksia saparoilla tai kahdella letillä, kun joudun pitämään kypärää ja en tykkää kun hiukset hiostaa niskaa. Sain kuulla olevani tyrkky, joka iskee kaikkia miehiä raksalla. O.o
Tämä on aika mielenkiintoinen asia, sillä tuskin yksikään mies sanoisi mitään negatiivista asiasta. Toiset naiset yrittää lytätä toista taas jonkun olemattoman hiusasian takia. Lyhyt kananperse kaikille niin ei ainakaan miesten silmää miellytä =)
Mä toisinaan laitan tai letit.
Viime viikolla tein hollantilaiset kalanruotoletit ja duunissa naiset olivat hämillään niistäkin. Tai hämillään, paheksuivat. Kai se on sitten tuo, että olen tarjolla, sekös muita muijia vituttaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavalta?
Nämähän on tyylikkäät ja seksikkyys on aina katsojan silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Mä toisinaan laitan tai letit.
Viime viikolla tein hollantilaiset kalanruotoletit ja duunissa naiset olivat hämillään niistäkin. Tai hämillään, paheksuivat. Kai se on sitten tuo, että olen tarjolla, sekös muita muijia vituttaa. :D
Täytyy sanoa, että en ymmärrä ollenkaan tätä paheksumista. Siis mistä siinä on oikein kyse. Kiva, että ihmiset jaksavat laittaa tukkaansa ja näyttää kivalta.
Okeiokei, mä mietin nyt ihan toisenlaisia niskasaparoita kuin noissa linkeissä. Siis sellaisia kireälle vedettyjä pirteitä pikkutytönsaparoita. Nuo on kivat. Mutta ne pikkukakkosenjuontajasaparot ei.
Minullakin on usein niskasaparot. Tukkani on todella paksu, minkä takia olen leikkauttanut sen olkapäiden yläpuolelle. Muuten se hiostaa kesällä tai hankautuu talvella kauluskohdasta pilalle. Ongelma on kuitenkin se, että koska tukka on tosi paksu, sitä täytyy pitää jotenkin kiinni, ettei se sojota vaakasuorassa pään ympärillä. Jonkunlaiset lenkkiviritelmät jossain päin päätä on pakko olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavalta?
Kuvan tytöillä ikää 16-20v. Ei ehkä lasketa aikuiseksi naiseksi :D Siis ainakaan sillä mitä tässä haettiin. Toki onhan Aira Samulinillakin saparot mutta suurimmalle osalle täti-ihmisistä ei sovi.
Vierailija kirjoitti:
Okeiokei, mä mietin nyt ihan toisenlaisia niskasaparoita kuin noissa linkeissä. Siis sellaisia kireälle vedettyjä pirteitä pikkutytönsaparoita. Nuo on kivat. Mutta ne pikkukakkosenjuontajasaparot ei.
No eihän ne ole niskasaparot, vaan nostettu korvan päälle.
Nanao kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavalta?
Kuvan tytöillä ikää 16-20v. Ei ehkä lasketa aikuiseksi naiseksi :D Siis ainakaan sillä mitä tässä haettiin. Toki onhan Aira Samulinillakin saparot mutta suurimmalle osalle täti-ihmisistä ei sovi.
Niimpä niin, eikun lyhyt kananperse kaikille ja mieluummin vielä mummopermanentti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aika mielenkiintoinen asia, sillä tuskin yksikään mies sanoisi mitään negatiivista asiasta. Toiset naiset yrittää lytätä toista taas jonkun olemattoman hiusasian takia. Lyhyt kananperse kaikille niin ei ainakaan miesten silmää miellytä =)
Nojoo. Mä en kyl käsitä miten pelkkä kampaus voi tehdä hirveen tyrkyn. Tietty jos kokee uhaksi meikittömän, hikisen ja likaisen naisen, jolla on päällä löysä likainen miesten t-paita, likaiset riipputaskuhousut, työliivi ja turvakengät. :D