Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ei oo mulla kahdenkympin päälle" - onko sulla?

Vierailija
10.10.2016 |

Otsikko viittaa siis kotimaan puolikkaaseen päivärahaan. Kerran kuussa tiimimme matkustaa täältä maakunnasta yrityksen pääkonttorille. Tehdään pitkä päivä, syödään pari kertaa ja käydään läpi tärkeimpiä uutisia.

Koska pääkonttori sijaitsee melkein 200km päässä, oikeuttaa tuo reissu päivärahaan. Kunhan siis vain viitsii tehdä matkalaskun, napsahtaa tilille verottomana 20-40e/reissu.

Tänään kahvipöydässä sain taas naljailua osakseni kun tein matkalaskun reissusta. Ei pitäisi olla kuulemma "kahdenkympin päälle" meidän alalla. Mitä muut olette mieltä? Mun mielestä ilman muuta laskua menemään, kerta lakikin suo!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu palkasta. 2000 egen brutolla se on euronkin päälle, 10 000 egen brutolla en todellakaan viitseisi vaivautua. 

Vierailija
2/9 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kahdenkympin päälle, mutta työnantajalta otan irti kaiken mikä lain mukaan lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä 200 km päähän matkaava onnistuu selviämään työpäivästä alle 10 tunnin?

Vierailija
4/9 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vuodessa pyöreesti 200-400 verotonta. Kyllä mullekin kelpaa, vaikka bruttopalkka on päälle 4000.

Samat suurpiirteiset usein myös laitta niitä oarikymppisiä menemään yhden sinne toisen tänne, siinähän se sitten kertautuu.

Vierailija
5/9 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kiinni siitä, että onko parinkympin päälle. Todellakin nostan firmalta kaikki rahat, jotka mulle kuuluu. Itse tein juuri 9€ matkalaskun, puolikas päiväraha. Ei hetkauta mun taloutta, mutta mun rahat!!

Vierailija
6/9 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se kuuluu, niin nostoon vain!

Vierailija
7/9 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kiinni siitä, että onko parinkympin päälle. Todellakin nostan firmalta kaikki rahat, jotka mulle kuuluu. Itse tein juuri 9€ matkalaskun, puolikas päiväraha. Ei hetkauta mun taloutta, mutta mun rahat!!

Tarkoitatko 19€? se on puolipäiväraha eikä 9€:)

Vierailija
8/9 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä? Joka euro otetaan mikä irti lähtee.

Vierailija
9/9 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö laki vain määritä että voi maksaa verottomana, pakkohan ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä