Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykymiehet nysvää eikä tee aloitteita?

Vierailija
10.10.2016 |

Joukossa on vain kovimmat pelurit jotka niitä tekevät, muut tuijottavat ja hengaavat frendiensä kanssa. Nainen joutuu nykyisin tekemään kaiken itse.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyt sentään. Eiköhän se tulekaan iskemään kukaan varakas ukko, jolla on varaa ostaa sulle autot, omakotitalot, kesämökit ja muuta kivaa?

Vierailija
2/69 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusitte valtaa ja rahaa. Sen mukana tulee myös vastuuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että olet tyytyväinen kun alfat tulee tarjoamaan seuraansa. Mutta sekään ei sitten riitä?

Vierailija
4/69 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusitte valtaa ja vapautta nyt sitä on, käytä sitä.

Vierailija
5/69 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tavallaan tein aloitteen kahdelle naiselle tänään ja jätin asiat muhimaan niin nainen voi itsekin tulla juttelemaan jos vielä nähdään.

Toinen nainen oli harrastuksessa ja vaikka hän oli jo vähän tuttu, niin hieroin vähän lisää tuttavuutta vieraalla kielellä.

Toinen oli muu ihan tuntematon nainen, jonka näin käytävällä ja sanoin vain "terve" ja rupesin juttelemaan ja sitten toivotin mukavaa jatkoa toistaiseksi.

Jos se ympäristö on minun kannaltani edullinen, niin teen paljon aloitteita mutta esim.yökerhossa en ole hirveän vahvoilla.

Vierailija
6/69 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule suomalainen nainen voisi vähempää kiinnostaa. MGTOW-mies.

Vierailija
7/69 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tai mitä minä muista puhumaan, mutta siis ollaan sisäistetty tasa-arvo käsitys liian hyvin. Olen tehnyt aloitteita ja minua kohtaan on tehty aloitteita, enkä koe tätä ongelmana, mutta minä olenkin mies, joten se, että naiset ovat lähestyneet minua kai nyt pitäisi laskea bonukseksi. Mutta ei. Uskon, että tasa-arvo on hyvä juttu kummallekin sukupuolelle. Ja miksi käyttää aikaansa vain odotteluun ja kuvitella tai luulla, että joku erinoamien tulee hakemaan. Ainakin itse arvostan enemmän aktiivisia ihmisiä yleisesti kuin, heitä, jotka odottavat muiden tekevät, eikä tällä kohtaa ole merkitystä sukupuolella.   

Vierailija
8/69 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

mutta esim.yökerhossa en ole hirveän vahvoilla.

Siis mikä vaikeus on hypähtää naisen eteen tanssilattialle ja pumpata kevyesti lanteilla rakasteluliikettä ja jutskata samalla kun disko pauhaa intohimon rytmejä?

Jos ei onnistu niin voi ottaa vitsinä ja lyödä kädet yhteen leveällä irvistyksellä ja poistua moonwalkilla pois. Viimeistään moonwalk herättää naisten huomiot ja kalastelee ne joita sulavaliikkeinen liituraitasetä kiinnostaa.

Vierailija
9/69 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

mutta esim.yökerhossa en ole hirveän vahvoilla.

Siis mikä vaikeus on hypähtää naisen eteen tanssilattialle ja pumpata kevyesti lanteilla rakasteluliikettä ja jutskata samalla kun disko pauhaa intohimon rytmejä?

Jos ei onnistu niin voi ottaa vitsinä ja lyödä kädet yhteen leveällä irvistyksellä ja poistua moonwalkilla pois. Viimeistään moonwalk herättää naisten huomiot ja kalastelee ne joita sulavaliikkeinen liituraitasetä kiinnostaa.

Se meteli tekee kuulemisen vaikeaksi ja puhumisen tuskastuttavaksi. Ja en tykkää ilmaista seksuaalisuutta julkisessa tilassa rakasteluliikkeillä.

Yleensä vain tanssin yksin ja odotan että naiset tulevat viereen tanssimaan. Aika monta hyvää kokemusta on tuollakin tavalla tullut, vaikka kaikki ne ovat jääneet sinne tanssilattialle kun kumpikaan osapuoli ei ole saanut sanotuksi mitään kohtalokasta.

Vierailija
10/69 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmana lienee rytmitajuttomuus ja tanssitaidottomuus

naiset tykkäävät fyysisistä miehistä jotka hyppivät villisti musiikin tahdissa ja antavat tukan liehua diskovalojen säihkeessä.

Vierailija
11/69 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään me, mutta ei vaan ihan kaikille.

Vierailija
12/69 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimi- mies tekee reippaasti aloitteen jokaiselle naiselle iästä, ulkonäöstä tai koosta riippumatta.

Vierailija
13/69 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulis että olet tyytyväinen kun alfat tulee tarjoamaan seuraansa. Mutta sekään ei sitten riitä?

Ketä kiinnostaa alfa?

Vierailija
14/69 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää hakata päätä seinään, vedän baareissa ihan vaan hapanta ja loppuillasta kovassa humalassa saatan lähestyä naista/naisia. Toimii paremmin, mitä aikaisemmin, kun lähes selvänä yritin naisia baareissa.

M32

Vierailija
15/69 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymiesten ei tarvitse seurustella tai avioitua saadakseen seksiä. Sen myötä on kiinnostus aloitteiden tekemiseen karissut, kun sitä seksiä saa aina kun huvittaa.

Vierailija
16/69 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa enää hakata päätä seinään, vedän baareissa ihan vaan hapanta ja loppuillasta kovassa humalassa saatan lähestyä naista/naisia. Toimii paremmin, mitä aikaisemmin, kun lähes selvänä yritin naisia baareissa.

M32

Ihmettelin aikoinaan itsekin, kun parhaiten löytyi naisseuraa vetämällä älyttömät perseet. Sivistyneesti maistelleena oli sitten hiljaisempaa.

Vierailija
17/69 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Ihmettelin aikoinaan itsekin, kun parhaiten löytyi naisseuraa vetämällä älyttömät perseet. Sivistyneesti maistelleena oli sitten hiljaisempaa.

No niin pojut. Pitäkääs päänne kiinni pellet.

T: Mies 45

Vierailija
18/69 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykymiesten ei tarvitse seurustella tai avioitua saadakseen seksiä. Sen myötä on kiinnostus aloitteiden tekemiseen karissut, kun sitä seksiä saa aina kun huvittaa.

itse naisena taas koen että nykyaikana etenkään nuoret naiset ei ole enää anteliaita.olenko väärässä?varmasti toki kaikenlaisia naisia löytyy.

Vierailija
19/69 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitä saa?

M27

Vierailija
20/69 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itselleni on opetettu, että naisten tulee antaa olla rauhassa. Tee siinä sitten aloitteita...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän