Testaa markkina-arvosi!
Tässä olisi suositun bloggaajan testi. Vastaa kysymyksiin ja kerro tuloksesi! :)
https://heartiste.wordpress.com/dating-market-value-test-for-men/
https://heartiste.wordpress.com/dating-market-value-test-for-women/
Kommentit (17)
Ei kai joku oikeesti usko tähän...
Ei jaksa, mutta voin päätellä sen menestyksestäni, että se on todella matala.
M27
Enpä ole moneen vuoteen lukenut tota.
Tärkein ehkä loppukaneetti
"
I hope everyone noticed what was missing from this test:
Your job.
The amount of money you make.
Your accomplishments.
Your social status and number of friends.
Your deep and profound worldview.
"
Kuten AV:llakin on kerrottu, mutta AV-mammat eivät halua uskoa. :)
Niin siis #4n sitattii on tietenkin naisten pisteytyksestä lainattu. Miesten pisteisiin nuo kyllä vaikuttaa.
Tuolla miesten versiossa saa pluspisteitä siitä jos on ollut tappelussa mukana jossa on halunnut tappaa sen toisen osapuolen!? Kysymys 17. Mitä helvettiä?
Vierailija kirjoitti:
Tuolla miesten versiossa saa pluspisteitä siitä jos on ollut tappelussa mukana jossa on halunnut tappaa sen toisen osapuolen!? Kysymys 17. Mitä helvettiä?
17. Have you ever been in a serious fight where real punches were thrown and you felt like you wanted to kill your opponent(s)?
No: 0 points
Yes: +1 point
Yes, with a girl: -1 point
Oletko ikinä ollut teinipoika? Jos ei ole ikinä tapellut tosissaan, on luultavasti ollut koulukiusattu. Sellaisista harvemmin kehittyy itsevarmoja ja määrätietoisia (alfa)miehiä joista naiset tykkäävät.
En jaksa, koska tuossa pitäisi itse laskea pisteet. Saati että postailisin kuvaani jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Aika huono. Miehen pitäisi tuon mukaan olla tosi tyly.
Miehet on tylyjä. Ne tuijottaa vaan naisen ulkonäköä. Rumatkin miehet haluu sen kauneimman naisen. Loppupäätelmä = kannattaako seurustella? Ei kannata.
gottafight kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
17. Have you ever been in a serious fight where real punches were thrown and you felt like you wanted to kill your opponent(s)?
No: 0 points
Yes: +1 point
Yes, with a girl: -1 pointOletko ikinä ollut teinipoika? Jos ei ole ikinä tapellut tosissaan, on luultavasti ollut koulukiusattu. Sellaisista harvemmin kehittyy itsevarmoja ja määrätietoisia (alfa)miehiä joista naiset tykkäävät.
En tarvinnut koska koulu- ja kaveripiireissä ei ollut kunnon vastustajia, luovuttivat heti. Ei minua siis kiusattu, mutta olen joskus miettinyt jos kiltistä ympäristöstä olisi ollut minulle myös haittaa. Kaupungin kaduilta niitä liankin kovia vastustajia olisi kyllä löytynyt, mutta itselleni ei tullut semmoista pakosta vastaan paitsi 5v1 kerran, jolloin muutaman iskun saanena poistuin paikalta kun ensimmäisen tönäisin sivuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on tylyjä. Ne tuijottaa vaan naisen ulkonäköä. Rumatkin miehet haluu sen kauneimman naisen. Loppupäätelmä = kannattaako seurustella? Ei kannata.
Naisen taso:
- kauneus, nuoruus
Miehen taso:
- komeus, raha, status
Ja ihan samoja miehiä kaikki naisetkin haluaa, porukan alfalla pyörii naisia ympärillä. Molemmat sukupuolet aivan yhtä pinnallisia. 12121212 on S24 palstalla kirjoittanut aiheesta osuvasti.
looksmoneystatus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen taso:
- kauneus, nuoruus
Miehen taso:
- komeus, raha, status
Ja ihan samoja miehiä kaikki naisetkin haluaa, porukan alfalla pyörii naisia ympärillä. Molemmat sukupuolet aivan yhtä pinnallisia. 12121212 on S24 palstalla kirjoittanut aiheesta osuvasti.
Mä olen yli kolmekymppinen ihan tavallisen näköinen nainen. Haluaisin rinnalleni ikäiseni ihan tavallisen näköisen miehen. Miehen rahoilla ja statuksella ei ole pätkään väliä. Mun elämäntyyli ei liity rahaan tai sen paljouteen oikein millään tavalla. Olen enemmänkin sellainen hippimäinen köyhäilijä. Totta kai mua pidetään täysin tasottomana naisena kun olen jo yli 30, enkä muutenkaan pinnallisin keinoin tuo ulkonäköäni esille. En esim. meikkaa ollenkaan. Haluan elää terveellisesti ja monet elämänvalintani liittyvät siihen. Saman henkisiä miehiä en oikein paikkakunnaltani löydy. Siis sellaisia joita kiinnostaisi enemmän henkinen yhteys kuin pinnalliset elämänpuitteet. Minulle tärkeämpää on se miltä asiat tuntuu, kuin miltä ne ulospäin näyttää.
Vierailija kirjoitti:
looksmoneystatus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen taso:
- kauneus, nuoruus
Miehen taso:
- komeus, raha, status
Mä olen yli kolmekymppinen ihan tavallisen näköinen nainen. Haluaisin rinnalleni ikäiseni ihan tavallisen näköisen miehen. Miehen rahoilla ja statuksella ei ole pätkään väliä. Mun elämäntyyli ei liity rahaan tai sen paljouteen oikein millään tavalla. Olen enemmänkin sellainen hippimäinen köyhäilijä. Totta kai mua pidetään täysin tasottomana naisena kun olen jo yli 30, enkä muutenkaan pinnallisin keinoin tuo ulkonäköäni esille. En esim. meikkaa ollenkaan. Haluan elää terveellisesti ja monet elämänvalintani liittyvät siihen. Saman henkisiä miehiä en oikein paikkakunnaltani löydy. Siis sellaisia joita kiinnostaisi enemmän henkinen yhteys kuin pinnalliset elämänpuitteet. Minulle tärkeämpää on se miltä asiat tuntuu, kuin miltä ne ulospäin näyttää.
Onko mitään ulkonäkökriteerejä?
Tein teidän mieliksi, olkaa hyvät. Omat pisteet: 34, miehen: -5.
Sori, mutta en ole markkinoilla enkä hinnoittele itseni arvoa muiden yläpuolelle.
Hyi en kyllä ikinä haluaisi miestä joka ton testin mukaan ois alfa.