Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako lähettää viesti tyypille, joka

10.10.2016 |

teki tavallaan oharit viikonloppuna? Hän on minulle suuttunut koska tapaamisemme ei onnistunut. Mutta hän halusi muuttaa jatkuvasti aikaa ja paikkaa, jonka johdosta koko tapaaminen ei lopulta onnistunut! Olen hänestä silti edelleen kiinnostunut. Hän saattaa olla tahtomattaan jännämies. Kannattako lähettää sovitteleva viesti, jotta tiedän kannattaako uutta tapaamista odottaa, vai odottaa että hän ottaisi yhteyttä, ja samalla ottaa riski, että koko juttu kuoleekin kasaan. Olemme tavanneet pari kertaa aikaisemmin ja välillämme kipinöi.

Kannattaako lähettää viesti tyypille, joka

Vaihtoehdot

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin äänestyksen mukaisesti kuuden jälkeen! En ilmiselvästikään ole osannut toimia oikein missään tähän mennessä, joten ehkä enemmistö tietää täällä millainen toiminta johtaa hyviin lopputuloksiin. Vastuunsiirtoa!

Vierailija
2/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että lähetä, jos kuitenkin tyyppi sinua kiinnostaa. Ja ilmeisesti häntäkin vähän kiinnostaa, jos oikein suuttuikin. Vaikkette enää tapaisikaan, olisitte ainakin jonkinlaisissa väleissä, jos vielä avaat keskusteluyhteyden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua nähdä ja yrittää väittää, että tapaamisen peruuntumisen syy on sinun. Et voi olla noin vailla pelisilmää. Mies voi vatvoa edes takaisin, jopa koko päivän, jotta ei tarvitse tavata.

Vierailija
4/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tosiaan suuttuu tuollaisesta siinä määrin että häntä pitäisi jotenkin erikseen lepytellä, niin ko. persoona ei kuulosta kovin lupaavalta parisuhdetta ajatellen.

Vierailija
5/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhat pelimiesten kikat näköjään toimivat edelleen, tai sitten on #jännämies

Vierailija
6/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halua nähdä ja yrittää väittää, että tapaamisen peruuntumisen syy on sinun. Et voi olla noin vailla pelisilmää. Mies voi vatvoa edes takaisin, jopa koko päivän, jotta ei tarvitse tavata.

ps. on kokemusta

Vierailija
7/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että lähetä, jos kuitenkin tyyppi sinua kiinnostaa. Ja ilmeisesti häntäkin vähän kiinnostaa, jos oikein suuttuikin. Vaikkette enää tapaisikaan, olisitte ainakin jonkinlaisissa väleissä, jos vielä avaat keskusteluyhteyden.

Niinpä! Olen ollut hieman vastaavassa tilanteessa aiemmin (carlos), ja silloin yhteydenpito vain jäi. Vaikkei edes ollut riitaa. Kului liikaa aikaa jotta olisi vain voinut yhtäkkiä viestiä ja se kaduttaa. En halua joutua enää siihen tilanteeseen. Toki nyt on mennyt vain pari päivää.

Vierailija
8/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että hän oikeasti halusi tavata, mutta oli siihen valmis vasta ("tuli pari muuttujaa") reilusti puolen yön jälkeen, mikä oli minusta aivan liian myöhään. Hän soitti minulle yöllä ja pyysi saada tulla luokseni (olin jo ehtinyt kotiin), mutta kieltäydyin, sillä olin pettynyt ettemme tavanneet ajoissa, kuten alun perin piti.

Vierailija
9/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies tosiaan suuttuu tuollaisesta siinä määrin että häntä pitäisi jotenkin erikseen lepytellä, niin ko. persoona ei kuulosta kovin lupaavalta parisuhdetta ajatellen.

Tiedän! Mutta tässä olisi sitten sitä kipinää, mistä miehet puhuvat. Että sitä on löydyttävä tai ei ole asiaa edetä parisuhteeseen..

Vierailija
10/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että hän oikeasti halusi tavata, mutta oli siihen valmis vasta ("tuli pari muuttujaa") reilusti puolen yön jälkeen, mikä oli minusta aivan liian myöhään. Hän soitti minulle yöllä ja pyysi saada tulla luokseni (olin jo ehtinyt kotiin), mutta kieltäydyin, sillä olin pettynyt ettemme tavanneet ajoissa, kuten alun perin piti.

Yöllä sopii paremmin, koska silloin mennään suoraan asiaan.

Vierailija
11/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkkari?

Vierailija
12/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkkari?

Puoliksi. Dim... Mutta ihan länsimaalainen.

Vierailija
13/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkkari?

Puoliksi. Dim... Mutta ihan länsimaalainen.

Niinhän ne aina.

Vierailija
14/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele yhtään, että sun miesjutut menee aina perseelleen.

Vierailija
15/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele yhtään, että sun miesjutut menee aina perseelleen.

No kerro toki lisää. Mähän yritän muuttaa toimintatapojani, jotta onnistuisi joku kerta, joten vinkit on tervetulleita!

Vierailija
16/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tää ei nyt mennyt kuten toivoin, mutta, ehkä se sitten on viisaampaa näin! Koitan hillitä itseni, ellei tulos vielä keikahda lenkin aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme