Rakkaani ei tykkää suudella-voitko jatkaa suhdetta?
Tää asia häiritsee mua, hän vaan ei kuulemma ole ikinä oikein tykännyt suudella, ehkä jotain pikkupusuja.
Kuitenkin muuten on ihana ja tuntuu rakastavan ja välittävän...
Muita samassa tilanteessa?
Kommentit (13)
Joo, ei haittaisi mua. Inhoan esim. kielisuudelmia ja pidän suuni mieluummin ilman kariesta ja muita pöpöjä. Mieheni on ilahduttavasti samanlainen.
nim. 18 vuotta naimisissa
Minun mieheni ei pidä minkäänlaisesta kosketuksesta jollei se liity seksiin. Kun hän oli onnettomuuden vuoksi sairaalassa minä silitin vaistomaisesti hänen poskeaan. Hän läppäisi käteni pois. Se tuntui minusta polttavan kipeältä nöyryytykseltä koska huoneessa oli muitakin ihmisiä.
Nyt lähinnä olemme työpari, joka huolehtii jälkeläiset pois pesästä. Hellyydestä olen unelmoinut jo vuosikausia. Kotoa sitä ei tipu.
No, kerro luonteenpiirteet yms. muut tärkeät seikat. Sit voin harkita.
Suutelu ei ole minun, eikä miehenikään juttu. Joten parisuhde on jatkunut yli 20-vuotta.
Heh, hieman pieleen mennyt kysymys ;D. Siis voisitko jatkaa suhdetta jos toinen ei tykkää suudella?
Viihdymme yhdessä, muuta läheisyyttä on, kävelemme käsi kädessä, halimme, olemme kainalokkain :) Sellaista ihanaa läheisyyttä riittää, pussailla hän ei tykkää. Olen välillä miettinyt onko se merkk tunteiden vähyydestä, vai voiko joku oikeasti olla tykkäämättä pussailusta rakkaan kanssa? :) Näemmä voi :)
ap
Minä itse en tykkää yhtään suutelemisesta. Pusuttelu on ihan ok, mutta kielisuudelmat ei vaan ole minusta ihania pidän paljon seksistä ( en tykkää suutelusta edes seksin aikana) ja muutenkin läheisyydestä.
Miehen kanssa oltu yhdessä 14v. Eikä tuo ole koskaan valittanut.
Oletko itse virheetön, että voit vaatia täydellisyyttä? Itselläni tähän on vastaus, en. Meissä kaikissa ei ole vain rakastettavia piireitä, joten suutelu ei ole niin iso juttu, ettenkö voisi siitä tinkiä. On tavattoman monta muutakin tapaa osoittaa hellyyttä ja välittämistä. Itselläni on miehen hymy jo kaukaa, kun hän näkee minut.
Paljon se APn hammaslääkärikäynti tulisi maksamaan?
Vierailija kirjoitti:
Heh, hieman pieleen mennyt kysymys ;D. Siis voisitko jatkaa suhdetta jos toinen ei tykkää suudella?
Viihdymme yhdessä, muuta läheisyyttä on, kävelemme käsi kädessä, halimme, olemme kainalokkain :) Sellaista ihanaa läheisyyttä riittää, pussailla hän ei tykkää. Olen välillä miettinyt onko se merkk tunteiden vähyydestä, vai voiko joku oikeasti olla tykkäämättä pussailusta rakkaan kanssa? :) Näemmä voi :)
ap
Sinä tykkäät pussailla ei ole = kaikki tykkää
Vaikka asettelet kysymyksesi miten se ei muuta vastaustani. Kyllä jatkan edelleen suhteessa, jossa ei tykätä pussailla.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse virheetön, että voit vaatia täydellisyyttä? Itselläni tähän on vastaus, en. Meissä kaikissa ei ole vain rakastettavia piireitä, joten suutelu ei ole niin iso juttu, ettenkö voisi siitä tinkiä. On tavattoman monta muutakin tapaa osoittaa hellyyttä ja välittämistä. Itselläni on miehen hymy jo kaukaa, kun hän näkee minut.
En ole virheetön, enkä tuota toiselta vaadi. Itse vaan rakastan suutelua, ja itsekseni mietin että jospa hänellä ei ole tarpeeksi syviä tunteita minua kohtaan. Mutta jos muuten synkkaa niin en tee tuosta sitten ongelmaa, kun on noinkin yleistä.
ap
Vierailija kirjoitti:
ap
Täh?! Et saanut mieleistäsi vastausta ja syytät siitä kysymyksen asettelua?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Täh?! Et saanut mieleistäsi vastausta ja syytät siitä kysymyksen asettelua?!
En etsi mieleistä vastausta, kiinnosti vaan mielipiteet :)
Kysymyksen asetteluhan nyt ei ollut täydellinen, koska ilmoitin että minun rakkaani ei tykkää suudella, voitko sinä jatkaa suhdettasi :)
ap
Joo, kyllä minä jatkan suhdettani.